تمامی مشخصات فنی هواویP40 فاش شد

هواوی.jpg

در تصاویر فاش شده، هواوی P40را در یک تصویر واحد میبینیم. این دستگاه با تمامی رنگ‌های موجود در ترکیب پرچمداران آینده قرار گرفته است که ازهواوی P40 ، هواوی P40 Pro و هواویP40 Pro Premium تشکیل شده است.که نام‌های - P40 lite و P40 lite E نسخه ارزان این پرچمدار هستند.

در نگاه اول تمامی پرچمداران موجود در تصویر از لحاظ اندازه یکسان به نظر می رسند، اما اگر نگاه خود را ریز بینانه کنیم و قادر به دیدن لنزاین دوربین‌ها هستیم که هواوی P40 با یک دوربین سه گانه بدون لنز پریکسوپ خواهد بود و هواوی P40 Pro دارای یک دوربین چهارگانه که همراه با لنز پریکسوپ است که همه این لنزها در هواویP40 Pro Premium وجود دارد البته باید به جمع اسن دوربین یک تنظیم دوربین پنتا هم اضافه کنیم.

شایعاتی وجود دارد که هواوی P40 Pro Premium که به جای شیشه از سرامیک استفاده می کند و به نظر می رسد با رنگ سیاه یا سفید عرضه خواهد شد

هواوی.jpg
بنر تبلیغاتی هواویP40 -

هواوی P40 و P40 Pro در رنگ‌های نقره‌ای ، خاکستری ، نارنجی (یا طلایی) ، مشکی ، آبی و شفق قطبی عرضه می شوند.

پرچمداران سری P40 هواوی در تاریخ 26 مارس با دوربین های کاملاً جدید و یک سنسور جدید 50 مگاپیکسلی RYYB و بزرگنمایی بهتر، چیپست Kirin 990 5G ، دوربین سلفی دوگانه، درون صفحه نمایش قرار گرفته که احتمالاً نمایشگر OLED 120 هرتزی باشد معرفی خواهند شد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر