مراسم رونمایی محصولات شیائومی 25 تیر برگزار می‌شود

Untitled-1.jpg

در مراسم آنلاین امسال شیائومی که قرار است در تاریخ 25 تیرماه برگزار شود، شاهد رونمایی از محصولاتی شامل اسپیکر و گوشی خواهیم بود.

در برنامه‌ریزی شرکت شیائومی شاهد برگزاری مراسمی آنلاین در طی چند روز آینده خواهیم بود که این شرکت قرار است در این مراسم از محصولات جدید خود در بازارهای بین‌المللی رونمایی کند. به همین منظور حساب رسمی توییتری شیائومی پستی منتشر کرده و تاریخ این رویداد را 25 تیرماه اعلام کرده است.

شیائومی در این پست توییتری خودش روشی کاملا متفاوت و زیبا را مورد استفاده قرار داده که در تصویر پست شده شاهد تمام محصولات هستیم. در نیمه‌بالایی عدد دوم که در تصویر مشاهده می‌کنید موبایلی قرار گرفته که حسگراثرانگشت آن در زیر دوربین‌های اصلی این دستگاه جای گرفته است. این طراحی ما را به یاد ردمی 9 می‌اندازد که هنوز وارد بازارهای بین‌المللی نشده و در دیگر کشورها یافت نمی‌شود.

در صفر پایانی عدد 2020 شاهد یک تلویزیون هستیم که به نظر می‌رسد Mi TV Master باشد که هفته گذشته چشم ‌بادامی‌ها از آن رونمایی کردند. مشخصات فنی این تلویزیون صفحه‌نمایش 65 اینچی OLED می‌باشد که با رفرش‌ریت 120 هرتزی ارائه می‌شود. در این بخش کاندیدهای زیادی وجود دارند چراکه چینی‌ها هنوز برخی از تلویزیون‌های خود را به بازار جهانی عرضه نکرده‌اند. در تصویر پست کابل USB را مشاهده می‌کنیم که به احتمال زیاد همان دانگل Mi TV Stick باشد.

gsmarena_001.jpg
-

محصول دیگر شیائومی در این مراسم بدون شک می‌ بند 5 خواهد بود که به راحتی در تصویر منتشره قابل تشخیص است، که قرار است در مدل عادی و مدل NFC راهی بازار شود. همچنین شیائومی می‌خواهد از اسکوتر برقی خود در بازار جهانی رونمایی کند که احتمالا Mi Scooter 2 Pro خواهد بود. در این مراسم از زمان عرضه و قیمت نسخه‌ی جهانی می بند ۵ نیز خبردار شویم.

در نهایت شاهد اسپیکری هستیم که در پایین دومین عدد 2 در تصویر قابل مشاهده است که احتمالا Mi Smart Home Hub نیز در این مراسم رونمایی و وارد بازار جهانی خواهد شد. این مراسم در ساعت 16:30 به وقت ایران شروع خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر