نتایج یک نظرسنجی: میان‌رده گوگل بهتر از پرچم‌داران سامسونگ و اپل عکس می‌گیرد

google.jpg

آزمون عملکرد دوربین کانال MKBHD نشان از برتری دوربین پیکسل 6a نسبت به ۱۵ گوشی هوشمند ازجمله آیفون ۱۴ پرو مکس دارد.

پیکسل 6a اوایل سال ۲۰۲۲ با برچسب قیمت ۴۴۹ دلار روانه‌ی بازار شد و بدین‌ترتیب درنگاه اول به‌نظر می‌رسد درمقابل گوشی‌هایی مثل آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی S22 اولترا حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد. به‌هرحال، آزمون عملکرد دوربین که کانال معروف MKBHD در یوتیوب، اواخر هرسال انجام می‌دهد نتایج بسیار جالبی را نشان می‌دهد.

کانال یوتیوب MKBHD که از منتقدان برجسته‌ی حوزه‌ی فناوری است، ویدیویی از آزمون چشم‌بسته‌ی عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند منتشر کرد که در آن محصولاتی مثل ZenFone 9، پیکسل ۷ پرو و غیره حضور داشتند. روش کار آزمون بدین‌صورت است که بینندگان باید از میان دو تصویر یکی را انتخاب کنند؛ تصاویری که مشخص نیست با چه گوشی هوشمندی ثبت شده‌اند.

مارکز از وب‌سایتی اختصاصی استفاده کرد تا رأی بینندگان خود را درمورد تصاویر ثبت‌شده با دوربین گوشی‌های مختلف جمع‌آوری کند. سیستم رتبه‌بندی MKBHD، برنده را براساس سه دسته‌بندی تعیین کرده است که شامل بهترین حالت کلی، بهترین HDR و بهترین پرتره می‌شود. شاید تعجب کنید که پیکسل 6a گوگل جایزه‌ی بخش بهترین عملکرد کلی را به‌خود اختصاص داد درحالی‌که اوپو Find X5 Pro جایزه‌ی بهترین عکس استاندارد را از آن خود کرد و پس از آن پیکسل ۷ پرو جایگاه بهترین عکس کم‌نور و بهترین پرتره را به‌دست آورد.

The-back-of-the-Google-Pixel-6a-held-in-a-persons-hand.jpg
-

به‌ گزارش WccfTech، پیکسل ۷ پرو در آزمون دوربین کانال یوتیوب MHBHD پس‌از پیکسل 6a در جایگاه دوم قرار گرفت و ZenFone 9 ایسوس نیز در این رتبه‌بندی سوم شد. گلکسی S22 اولترا سامسونگ مقام پنجم فهرست را به‌دست آورد و آیفون ۱۴ پرو مکس نیز در جایگاه هفتم قرار گرفت. براساس این رتبه‌بندی اطمینان داریم بسیاری از شما احتمالاً تعجب کرده‌اید.

کیفیت عکس‌برداری دوربین گوشی‌های هوشمند گوگل همیشه یکی از ویژگی‌های جذاب این محصولات بوده است، ولی این موضوع که پرچم‌دارانی مثل گلکسی S22 اولترا یا آیفون ۱۴ پرو مکس حتی مقام دوم یا سوم را به‌دست نیاورده‌اند کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. درنهایت بار دیگر اشاره می‌کنیم که نتیجه‌ی این آزمون براساس انتخاب بینندگان کانال MKBHD به‌دست آمده است. شما می‌توانید ویدیو مربوط به آزمون عملکرد دوربین این گوشی‌ها را مشاهده کرده و نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر