هواوی از nova 7 ، nova 7 SE و nova 7 Pro در روز 23 آوریل رونمایی می‌کند

Huawei-nova-7-1.jpg

هواوی در ماه فوریه بود که از nova 7i پرده برداشت اکنون هواوی تصمیم گرفته تا چند عضو دیگر از خانواده نووا7 را رونمایی و عرضه کند.

طبق شایعات جدیدی که متشر شده و به نظر می‌رسد که درست باشد، هواوی تصمیم گرفته 23 آوریل از نووا 7 ، نووا 7 SE و نووا 7 Pro رونمایی کرده و چند روز بعد یعنی در تاریخ 28 آوریل این دستگاه‌ها را به بازارعرضه کند.

هواوی ماه‌ها پیش بود که nova 7i را به صورت رسمی رونمایی کرد و در حال حاظر در بازار یافت می‌شود.این سه مدل جدید هواوی از پردازنده‌های HiSilicon بهره می برند ، و احتمال استفاده از چیپست‌های Kirin 985و Kirin 990 5G بسیار زیاد است.

Nova-7i-1024x576.jpg
-

این سخنان بدان معنی است که nova 7 SE به احتمال زیاد با پردازنده Kirin 820 رونمایی خواهد شد وnova 7 ممکن است با پردازنده Kirin 985 ارائه شود و در نهایت مدل نووا Pro که از بالاترین پردازنده Kirin بهره برده و از تکنولوژی 5G استفاده می‌کند و با نام تجاری Kirin 990 عرضه خواهد شد که از بقیه پردازنده‌ها قدرتمندتر است.

توجه به این نکته نیز مهم است که هر سه گوشی از تکنولوژی 5G استفاده می‌کنند. طبق گفته ها ،nova 7 Pro با قیمت 493 دلار یا 456 یورو عرضه می‌شود. به طور طبیعی ، nova 7 و nova 7 SE باید ارزان تر از نسخه فوق باشند که هنوز قیمت این دستگاه‌ها مشخص نیست.

پیشنهاد ما به شما:

کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس + ویدیو

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر