هواوی میت ایکس با پردازنده Kirin 990 ارائه خواهد شد

Huwei-Mate-X-unfolded-reading-website-1-1200x675.jpg

هواوی در نظر دارد تا در سال آینده گوشی تاشوی خود، یعنی هواوی میت X را با پردازنده کایرین 990 راهی بازار کند.

هواوی از عرضه مدلی جدید و بهبود یافته گوشی تاشوی میت ایکس که با لولای بهتر، نمایشگر مقاوم تر و پردازنده سریع تر در سال آینده میلادی خبر داد.گوشی تاشوی میت ایکس هواوی از اواخر آبان ماه امسال در چین با قیمت 2400 دلار به بازار عرضه شده و حالا بعد از گذشت چندین ماه اخباری در مورد هواوی میت ایکس‌اس مدلی که مجهز به چیپست Kirin 990 به گوش می رسد. این شرکت ماه اکتبر بود که با تصاویری میت Xs را به نمایش در آورد، مجهز شدن این دستگاه به چیپست Kirin 990 5G را امروز تایید کرد و گفت که مارس 2020 در چین روانه بازار خواهد شد.

ریچارد یو، مدیر محصولات مصرفی هواوی در گفتگویی با خبرنگاران حوضه تکنولوژی در چین، تایید کرد که مدل جدید میت ایکس با چیپست Kirin 990، مکانیزم لولای بهتر و همچنین نمایشگر مقاوم تر از راه خواهد رسید.

همچنین در ادامه صحبت ‌های وی در رابطه با این دستگاه گفت: گوشی تاشوی جدید این کمپانی در کنگره جهانی موبایل (MWC) که 24 الی 27 فوریه سال 2020 (5 الی 8 اسفند) در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

هنوز مشخص نیست میت ایکس جدید، همان میت Xs است یا اینکه با دستگاه دیگری روبرو هستیم. برای اطلاعات بیشتر باید فقط صبر پیشه کنیم.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر