هواوی P40 سال آینده و بدون سرویس‌های گوگل معرفی می‌شود

p40.jpg

هواوی در سال آینده میلادی از گوشی p40 huawei بدون سرویس گوگل رونمایی خواهد کرد

هواوی اخیرا اعلام کرد که پرچم‌دار آینده این کمپانی در اواخر ماه مارس سال آینده میلادی و در شهر پاریس معرفی خواهد شد. ریچارد یو؛ ریاست واحد مشتریان هواوی مطرح کرد که: این دستگاه با رابط کاربری EMUI 10 بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و خدمات موبایلی هواوی (Huawei Mobile Services) عرضه می‌شود و فاقد اپلیکیشن‌های گوگلی است.

براساس صحبت‌های ریچارد یو این دستگاه از طراحی کاملا جدید و متفاوتی بهره خواهد برد و کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی بسیار بالا خواهد بود، کارآیی تراشه و مدت زمان شارژدهی باتری آن نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. موارد مذکور از جمله ویژگی‌های شاخص و معمول پرچم‌داران این کمپانی به‌شمار می‌روند. بی‌تردید پرچم‌دار آینده هواوی از کارآیی فوق‌العاده‌ای برخوردار خواهد بود.

در نهایت ، یو افزود که P40 Pro بدون خدمات گوگل در Android 10 اجرا خواهد شد. از آنجا که هواوی توسط ایالات متحده در لیست سیاه قرار گرفته است، قادربه استفاده از نرم افزار گوگل نیست. اندروید 10 منبع آزاد است ، به این معنی که هواوی قادر است به آن آزادانه دسترسی داشته باشد. سرویس‌های موبایلی گوگل که برای دسترسی به فروشگاه Google Play لازم است یا اپلیکیشن‌هایی مانند Maps ، Uber و حتی Google Podcasts به مجوز نیاز دارند که هواوی از گرفتن آن منع شده است.

احتمالاً تلفن‌های هواوی همچنان به تعداد زیاد فروش خود ادامه می دهند ، زیرا بیشتر مشتریان آنها در کشور چین هستند. Google در چین کار نمی کند ، بنابراین هیچ تلفن چینی به خدمات Google Mobile دسترسی ندارد. به همین ترتیب ، لیست سیاه هواوی در ایالات متحده مسئله ای در بزرگترین بازار خود محسوب نمی شود.

سیستم‌عامل بومی هواوی موسوم به HarmonyOS هنوز در هیچ گوشی تلفن‌همراهی به‌کار گرفته نشده است. هواوی اخیرا دوباره بر تعهد خود جهت استفاده از پلتفرم اندروید در اسمارت‌فون‌های این شرکت تاکید کرد. با این‌حال غول چینی کماکان قصد دارد دستگاه‌های هوشمند بیش‌تری (شامل تلویزیون‌های هوشمند، ساعتهای هوشمند، اسپیکرها و مواردی از این‌دست) را با سیستم‌عامل HarmonyOS تولید نماید.

منبع خبر: cnet

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر