گلکسی A11 سامسونگ؛ گوشی ارزان قیمت سامسونگ در راه است

galaxy A11

سامسونگ در ادامه روند معرفی گوشی‌های سری A، در نظر دارد تا در چند هفته آینده از گوشی گلکسی A11 سامسونگ که یک ارتقا بزرگ نسبت به گلکسی A10 است، را معرفی کند.

سامسونگ مدتی است که گوشی‌های سری A را وارد بازار کرده است تا بتواند به این شیوه بتواند بازار گوشی‌های میانرده و خوش قیمت را هم بدست بگیرد و اتفاقا در این حوزه هم موفق بوده است.

یکی از ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ از سری A، گوشی گلکسی A10 و A10s است که با استقبال خوبی از سمت کاربران مواجه شده است. حالا گفته می‌شود سامسونگ در نظر دارد این روند را ادامه داده و گویا در هفته‌های آینده باید منتظر رونمایی از گلکسی A11 سامسونگ، یکی دیگر از ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ از این خانواده A باشیم.

گلکسی A11 و هر آنچه از آن می‌دانیم

گوشی گلکسی A11 با شماره مدل SM-A115F حالا گواهینامه‌ی FCC را گرفته است و یک به روزرسانی بزرگ نسبت به گلکسی A10 به حساب می‌آید. با توجه به تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که این گوشی از دوربین اصلی سه گانه بهره خواهد برد.

تصویر و اطلاعات درز یافته از گلکسی A11
تصویر و اطلاعات درز یافته از گلسکسی A11 -

شایعات نشان می‌دهد که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 625 یا 626 کوالکام بهره خواهد برد. این پردازنده به مراتب قدرتمندتر از پردازنده Exynos 7884 است که در گلکسی A10 به کار رفته است.

نقطه قوت دیگر گلکسی A11، باتری حجیم 4000 میلی آمپر ساعتی آن است که اگرچه نسبت به گلکسی A10 تغییری نکرده است اما یک ویژگی مهم و کلیدی برای این گوشی ارزان قیمت به حساب می‌آید.

گلکسی A11 سامسونگ در پنل پشتی دارای حسگر اثرانگشت است که این ویژگی در گلکسی A10 وجود نداشت. از جمله سایر مشخصات گلکسی A11 سامسونگ می‌توانیم به 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 10 اشاره کنیم.

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی A11 در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سفید معرفی و راهی بازار خواهد شد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ 2019 از پرچمدار تا ارزان قیمت

راهنمای خرید: بهترین گوشی های میانرده 2019 زیر 4 میلیون

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

احسان منصوری

شنبه, 11 مرداد 1399

من از گوشی کهتازه کمتر از یک هفته بنامA11sخریداری کردام بسیارازی هستم .پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید گوشی دارید A11s را خریداری کنید به روز ترین گوشی

پاسخ

سوگل

شنبه, 28 فروردین 1400

من عاشق گوشی A 11 هستم خیلی گوشی خوبیه

پاسخ

ثبت نظر