گوشی جدید سامسونگ را چه بنامیم؟ گلکسی A91 یا همان گلکسیS10لایت

گلکسی A91 یا گلکسی S10 lite

نسخه ارزان قیمت‌تر گلکسی S10 با نام گلکسی A91 و یا گلکسی S10 lite در راه است. این گوشی با دوربین اصلی سه‌گانه و دوربین سلفی دوگانه راهی بازار خواهد شد.

از ماه آگوست سامسونگ در رابطه با گلکسی A91 صحبت‌ها و شایعاتی زیادی را منتشر کرد، سامسونگ از قبلا تایید کرده که این گوشی با شارژ سریع 45W همراه است که این شارژر را در گلکسی نوت 10 نیز مشاهده می‌کنیم. علاوه بر اخبار منتشر شده، یک خبر به صورت رسمی که از خود سامسونگ نیز نشر داده شده، که می‌گوید این گوشی با اندروید 10 در سال 2020 رونمایی شده و روانه بازار خواهد شد.

از آخرین خبرهای منتشر شده از سایت رسمی 91Mobiles رندرهای این دستگاه که بیشتر شبیه به گلکسی اس 11 هستند نشان داده شده‌اند. این رندرها به ما می‌گوید که این دستگاه از دوربین چهارگانه استفاده می‌کند و یک حفره دیگر برای فلش LED در پشت این دستگاه تعبیه شده است. ضمنا شایعات خبر از احتمال وجود یک دوربین با زوم پریسکوپی، در یکی از حفره ها می‌دهد.

رندرهای فاش شده از گلکسی A91 سامسونگ
رندرهای فاش شده از گلکسی A91 سامسونگ -

درقسمت جلوی این گوشی که تقریباً شبیه به گلکسی نوت 10 است، شاهد روزنه‌هایی هستیم که در قسمت بالا و وسط صفحه قرار گرفته است و جایگاه دوربین سلفی است. گفته می‌شود درون این حفره دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد. طبق این رندرها به نظر نمی رسد دکمه اختصاصی Bixby یا حسگر اثر انگشت در این گوشی وجود داشته باشد، بلکه ما انتظار داریم که این حسگر بتواند با نمایشگر ادغام شود.

مشخصات کلی گلکسی A91 سامسونگ

گلکسی A91 با نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED با وضوحFull HD+ عرضه می‌شود. گفته می شود که این دستگاه از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برد و از اسنپدراگون 855استفاده خواهد کرد، پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه با تکنولوژی 5G منتشر خواهد شد. دیگر امکانات این دستگاه بلوتوث 5.0 و Wi-Fi ac است که در دسترس خواهد بود.

در بخش تصویربرداری یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسل اولتراواید (طبق گزارش‌های متناقض که اشاره زیادی به استفاده از یک سنسور 8MP اولتراواید کرده‌اند) و در نهایت یک سنسور تله‌ فتو 5 مگاپیکسلی در کنار دیگر سنسورها قرار خواهد گرفت. حتی به این دوربین نام خاصی Tilt OIS را نیز داده‌اند. درنهایت این گزارش خبر از آن دارد که Galaxy A91 می‌تواند بعنوان Galaxy S10 Lite در برخی از بازارها و شاید با مشخصات متفاوتی عرضه شود.

اخبار مرتبط:

گلکسی S10 lite؛ نسخه ارزان قیمت گلکسی اس 10 در راه است

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر