سرویس‌های گوگل از دسترس خارج شدند؛ اختلال جهانی

اختلال گوگل.jpg

امروز و برای مدت حدود 1 ساعت، برخی از پرکاربردترین سرویس‌های گوگل از دسترس خارج شدند.

به صورت روزانه همه‌ی ما بارها و بارها به گوگل و سرویس‎‌هایش نیاز پیدا می‌کنیم. امروز اما حوالی ساعت 15:10 برخی از سرویس‌های گوگل مانند جیمیل، یوتیوب، گوگل درایو، گوگل پلی و... به مدت حدود 1 ساعت از دسترسی خارج شده بودند و جالب اینجاست که این اختلال مربوط به یک منطقه خاص نبوده است.

برای اطلاع از این مسئله که این مشکل مربوط به چه مناطقی بوده و دقیقاً در چه ساعتی رخ داده است، به وب سایت downdetector مراجعه کردیم که در این وب سایت اطلاعات مربوط به در دسترس بودن وب سایت‌های پرطرفدار و پرکاربر را نمایش می‌دهد. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، سرویس‌های یوتیوب، موتور جستجوی گوگل، جیمیل، گوگل درایو، گوگل کِلَس‌روم، گوگل مپ، گوگل پلی، گوگل کلود و...، همگی در یک زمان از دسترس خارج شده بودند.

از دسترس خارج شدن سرویس‌های گوگل در وب سایت DownDetector.jpg
از دسترس خارج شدن سرویس‌های گوگل در وب سایت DownDetector -

برای تشخیص دقیق ساعت این اختلال، کافی است تصویر زیر را ببینید که نشان می‌دهد از حدود ساعت 15 و 6 دقیقه این اختلال به وجود آمده و حدود 1 ساعت ادامه داشته است.

از دسترس خارج شدن موتور جستجوی گوگل.jpg
از دسترس خارج شدن موتور جستجوی گوگل -

آیا شما هم با مشکل دسترسی به سرویس‌های گوگل مواجه شده‌اید؟ آیا در حال حاضر مشکل شما برطرف شده است یا خیر؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: faceit


5 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

فرزین

دوشنبه, 24 آذر 1399

اخباری که ما خوندیم این بود: قطع سرویس های گوگل احتمالا به دنبال ورود CISA (مرکز شبکه سراسری آمریکا) به مسئله حمله سایبری هکرهای چینی به سایت خزانه داری و اداره بازرگانی ایالات متحده می باشد
البته من عذرخواهی میکنم اگه به چین عزیز توهین شد :))
ما که میدونیم چینیا از اینکارا نمیکنن :))

پاسخ

معین

سه‌شنبه, 25 آذر 1399

اتفاقا باعث افتخاره که چین همچین کاری کرده، دستشون درد نکنه انشالله دفعه بعدی بزنه چند روز بالا نیاد

علی

سه‌شنبه, 25 آذر 1399

بله، باعث افتخاره که سگ زنجیر بسته چینی های کمونیست کافر شدیم!!! همون هایی که باعث مرگ 500 هزار ایرانی در بیماری چینی کرونا شدند!

فرزین

چهارشنبه, 26 آذر 1399

معین شما فعلا شلوار خودتو سفت بچسب وقت این حرفا نی :))

MARYAM

چهارشنبه, 10 دی 1399

این را بیشتر مربوط به کارهای دموکراتها و چپ بین الملل و گلوبالیستها که متحد چین هستند می دانند و داشتند اطلاعات سری و محرمانه و کثافت کاریهای خودشون رو که در مساله اخیر انتخابات امریکا فساد و همدستی اونها بیشتر افشا شده و رسوا شده اند را از بین می بردند.فراموش نشود شرکتهای سیلیکون ولی و غولهای تکنولوژی مثل گوگل فیس بوک مایکروسافت اپل و تویتر و.. مانند اکثر رسانه ها و...در دست و نوکر و مزدور گلوبالیستها و چپ بین الملل هستند و اتحادقوی و ارتباطات مالی گسترده با حزب کمونیست چین و اتحادیه اروپا دارند و بیخود نیست که اکثر منابع مالی و شرکتهای خودشون رو به چین منتقل کردند و محصولات همه از چین به دنیا صادر میشه برنامه و سیاست دموکراتها تضعیف شدید امریکا و تبدیل چین به قدرت اقتصادی اول جهان است همان کاری که اوباما در هشت سال کرد. علت اینهمه دشمنی و تخریب چهره ترامپ هم همین است که تنها کسی است که بعد از سالها در مقابل این جریان چپ بین الملل و چین و گلوبالیستها ایستاد.

پاسخ

ثبت نظر