Asus ROG Phone 2: یک گوشی اندروید فوق‎العاده قوی با پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 855 پلاس

Asus ROG Phone 2: یک گوشی اندروید فوق‎العاده قوی با پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 855 پلاس

دنیای گوشی‎های هوشمند گیمینگ بسیار رقابتی است و در حال حاضر گوشی‏های Black Shark 2, Razer Phone 2 و Asus ROG Phone برای بازی‎هایی مثل فورتنایت، PUBG Mobile یا دیگر بازی‎های اندروید حرف اول را می‎زنند. حال شرکت ایسوس گوشی جدید ROG Phone 2 خود را معرفی کرده که به نظر از دیگر گوشی‎ها قوی‎تر می‎رسد. 
در این گوشی جدید از یک تراشه‎ی جدید فوق‎العاده قوی، بزرگ‎ترین باتری در بین گوشی‎های هوشمند و رفرش ریت فوق‎العاده استفاده شده است. البته قیمت این گوشی نیز نسبتاً بالاست. 
گوشی Asus ROG Phone 2 دارای تراشه‎ی اسنپ‎دراگون 855 پلاس است و اولین گوشی است که از این پردازنده استفاده می‎کند. این پردازنده بر اساس اسنپدراگون 855 ساخته شده که در چند مدل گوشی‎های هوشمند پرچم‎دار موجود است، اما این مدل برای گیمینگ و همچنین واقعیت مجازی ارتقا یافته و سرعت گرافیک و پردازش آن بسیار بالاست. 
صفحه نمایش این گوشی دارای رفرش ریت 120Hz است، به این معنی که صفحه نمایش آن تصاویر را تا دوبرابر سریع‎تر از یک گوشی هوشمند با رفرش ریت 60Hz نشان میدهد. درنتیجه شما هنگام گیمینگ واقعاً متحیر خواهید شد. 
یک قابلیت بسیار خوب  ROG Phone 2 باتری 6000mAh آن است که بزرگ‏ترین باتری است که تا به حال در یک گوشی هوشمند قرار داده شده است. البته به اندازه‏ی باتری 18000mAh گوشی Energizer Power Max P18K Pop قوی نیست اما این گوشی در نهایت به بازار راه پیدا نکرد درنتیجه ROG Phone 2 در حال حاضر برنده است. 
البته شما برای این امکانات پول زیادی هم پرداخت خواهید کرد. قیمت این مدل هنوز اعلام نشده اما قیمت مدل اصلی 900 دلار است و این مدل قطعاً گران‎تر خواهد بود. به نظر شما Asus ROG Phone 2 با همه‎ی این قابلیت‎ها با این قیمت بالا ارزش خریدن را دارد؟ 

 

بیشتر بخوانید:

شیائومی Mi A3؛ میانرده 250 یورویی شیائومی با تمرکز بر دوربین و باتری رونمایی شد

سال آینده منتظر یک گوشی با دوربین 108 مگاپیکسلی باشید

 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر