بعد از رایگان شدن The Evil Within، اکنون نوبت به نسخه دوم آن رسیده است

Untitled-1.jpg

نسخه اول بازی The Evil Within، یکی از بازی‌های رایگان شده این هفته در اپیک‌گیمز است و اکنون مشخص شده که یکی از بازی‌های رایگان هفته آینده، نسخه دوم این بازی است. اگر طرفدار سری بازی‌های ترسناک هستید، این سری بازی فوق‌العاده را از دست ندهید.

پیش از این، در مقاله‌ای راجع به رایگان شدن بازی The Evil Within در پلتفرم Epic Games اطلاع داده بودیم؛ حال بازی‌های رایگان بعدی این فروشگاه مشخص شده است. در لیست بازی‌های رایگان هفته آینده، در کنار بازی Tandem: a Tale of Shadows، نام The Evil Within 2 به چشم می‌خورد.

نسخه دوم این بازی، سه سال بعد از نسخه اول یعنی در سال 2017 ساخته شد. اولین شماره از این بازی موفق به دریافت نظرات مثبت زیادی از طرف کاربران نشد، به همین دلیل شرکت بتسدا به فکر رفع مشکلات آن افتاد و تمام ویژگی‌های منفی که کاربران به آن‌ها اشاره کرده بودند را برطرف کرد و نسخه دوم آن را توسعه داد. این بازی با رفع مشکلات فنی و داستانی جذاب توانست نظر منتقدین و طرفداران را به خود جذب کند و همراه با گیم‌پلی و داستانی شبیه به بازی Resident Evil 4، خاطرات خوبی را برای آن‌ها رقم بزند.

epic_games_st_ore_this_week_oct_19_26.jpg
-

شماره اول این بازی توسط شینجی میکامی، کارگردان بازی Resident Evil 4 ساخته شده اما کارگردانی نسخه دوم آن را، John Johanas به عهده گرفت. در این بازی، یک اثر ترسناک همراه با بخش‌های تعقیب‌ و گریز و هیجان‌انگیز را تجربه خواهید کرد؛ هرچند که ممکن است به اندازه کارهای معروف میکامی نباشد اما تجربه این بازی به شدت توصیه می‌شود. نظرات مثبت کاربران، نشان‌دهنده این است که با یک بازی خوب در ژانر ترسناک طرف هستید و اگر تا به حال آن را تجربه نکردید، پیشنهاد می‌شود طی هفته آینده به صورت رایگان آن را دریافت کنید و به تجربه آن بپردازید.

دیگر بازی رایگان شده در هفته آینده، یک اثر تک‌ نفره و معمایی به نام Tandem: a Tale of Shadows است که می‌توانید در کنار The Evil Within 2، این بازی را نیز به اکانت خود اضافه کنید و برای همیشه نگه دارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techspot.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر