تیم UFO ناسا: اگر اجساد بیگانگان مکزیک واقعی هستند، باید برای بررسی در اختیار عموم قرار بگیرند

ukyukyu.jpg

چند روز پیش، یک خبرنگار نمونه‌هایی را که به نظر می‌آمدند ممکن است به بیگانگان تعلق داشته باشند، در کنگره مکزیک به نمایش گذاشت. این اتفاق باعث برانگیختن گفت‌وگوهای فراوان در جامعه علمی شد. در حال حاضر تیم پژوهشی UFO یا به عبارت دقیق‌تر، پدیده‌های پروازی ناشناخته ناسا، در جلسه‌ای که برای انتشار اولین گزارش خود در مورد پدیده‌های پروازی ناشناخته (UFO) برگزار شده است، به بررسی موضوع مشابه پرداخته و صحت این نمونه‌ها را مورد سؤال قرار داده‌اند.

تیم UFO ناسا یک گزارش اولیه منتشر کرده است که در آن احتمالاً UFOها به عنوان بوجود آمده‌هایی مانند بالن‌ها، هواپیماهای ارتفاعی و پدیده‌های جوی تشریح می‌شوند. این تیم همچنین مدرکی که به حضور بیگانگان در زمین اشاره دارد، را نمی‌یابد. به همین دلیل، تیم ناسا به‌طور ضمنی صحت نمونه‌هایی که به بیگانگان نسبت داده شده، را انکار می‌کند.

یکی از موضوعاتی که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، ارتباط مقامات مکزیکی با ناسا در این خصوص است. در پاسخ به این پرسش، دیوید اسپرگل، مدیر تیم UFO ناسا، اعلام می‌کند که اگر شواهدی مبنی بر وجود بقایای موجودات بیگانه وجود دارد، این شواهد باید برای تحقیقات علمی عمومی در دسترس باشند:

"زمانی که شما مواردی نادر و ناشناخته دارید، تمایل دارید که اطلاعات مربوط به آن‌ها را به علم و جامعه علمی عمومی ارائه دهید. من اینطور فکر می‌کنم: ناسا نمونه‌های گرانبهایی از سنگ‌های فضایی مانند سنگ‌های ماه دارد و ما این نمونه‌ها را برای تحقیقات علمی عمومی در دسترس علمیان قرار داده‌ایم.

alien-1.jpeg.webp

ما از طبیعت نمونه‌هایی که به نمایش گذاشته شده، آگاه نیستیم. اگر من در جای مقامات مکزیکی بودم یا اگر توصیه‌ای به ایشان داشتم (که در واقعیت مسئولیت ما نیست و ما این مسئله را برای ناسا انجام می‌دهیم)، به مقامات مکزیک توصیه می‌کردم که در صورت داشتن موارد عجیب و غریب، نمونه‌ها را برای تحقیقات علمی عمومی در دسترس جامعه علمی قرار دهند تا بتوانیم با این مسئله برخورد کنیم."

در پی تأکید اسپرگل، دن ایوانز، دستیار معاون پژوهشی در اداره مأموریت علمی ناسا، افزوده است که هدف اصلی تیم UFO ناسا از بین بردن حس‌گرایی و نگرانی‌های غیرعلمی در این زمینه است:

"من تنها یکی از اهداف اصلی این تلاش را که در حال حاضر در اینجا داریم، اضافه می‌کنم. ما می‌خواهیم حدس‌زنی‌ها و تئوری‌های توطئه‌آمیز را به سمت علم و منطق جلب کنیم. همان‌طور که دیوید اشاره کرد، این یکی از اهداف اصلی این تحقیق است."

با این حال، تاریخچه نشان می‌دهد که ممکن است ما با یک داستان تقلبی مواجه شده باشیم، به خصوص از آنجایی که مائوسان سابقاً ادعاهای نامعتبری در این زمینه مطرح کرده‌اند. به عنوان مثال، او پیشتر ادعا کرده بود که پنج مومیایی کشف کرده که بعدها مشخص شد کودکان انسانی بوده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: space

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر