امکان برقراری تماس صوتی بین پیام‌ رسان ‌های بومی و خطوط تلفن همراه فراهم شد

calling.jpg

با رسیدن تعداد نصب برخی پیام رسان‌های بومی به 5 میلیون، حالا امکان برقراری تماس بین پیام رسان‌های بومی و خطوط تلفن همراه ممکن شده است.

ساعتی پیش شاهد انتشار پستی در توییتر رویس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بودیم که از امکان برقراری تماس صوتی بین پیام رسان‌های بومی و خطوط تلفن همراه خبر می‌داد. به گفته حسین فلاح جوشقانی، در حال حاضر تعداد نصب برخی از پیام رسان‌های بومی به 5 میلیون رسیده است و حالا این امکان فراهم شده است. به گفته‌ی وی هزینه‌ی هر دقیقه مکالمه بین پیام رسان بومی و خطوط تلفن همراه، در حال حاضر 25 تومان در نظر گرفته شده است. وی در توییتر خود در این خصوص چنین توضیح داده است:

با توجه به مصوبه شورای عالی فضای مجازی و رسیدن برخی پیام رسانها به پنج میلیون نصب، امکان برقراری تماس صوتی (Callout) با اپراتورهای تلفن همراه در دستور کار قرار گرفته است. نرخ پیشنهادی مکالمات فعلا دقیقه‌ای 25 تومان در نظر گرفته شده است.

-

امکان برقراری تماس صوتی بین پیام‌ رسان ‌های بومی و خطوط تلفن همراه
توییت فلاح جوشقانی درباره امکان برقراری تماس صوتی بین پیام‌ رسان ‌های بومی و خطوط تلفن همراه -

نکته‌ی جالب اینجاست که این اولین باری است که نرخ استفاده از خدمات در پیام رسان‌های بومی، رسما و به صورت عمومی اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط:

کدام شبکه اجتماعی داخلی یا خارجی در ایران بیشترین طرفدار را دارد؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

رضا

چهارشنبه, 25 تیر 1399

یه ارتباط سه نفره ....یه کم هم ما گوش بدیم مگه چی میشه..خخخخخ

پاسخ

ثبت نظر