ساعت هوشمند Amazfit Balance با امکان چت‌بات هوش مصنوعی و باتری با عمر ۱۴ روز به بازار عرضه شد

jkhjghfgdfg.jpg

ساعت هوشمند Amazfit Balance با ظاهری بسیار جذاب عرضه شده است و از طریق قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا به تناسب اندام دلخواهتان دست یابید.

با در نظر گرفتن قیمت بالای Apple Watch و ساعت‌های هوشمند سامسونگ، محصولات Amazfit گزینه‌های اقتصادی و جذابی را به شما معرفی می‌کنند. با این حال، باید توجه داشت که از نظر کیفیت ساخت و قابلیت‌های پیشرفته، ممکن است محصولات Amazfit به اندازه برترین محصولات اپل و سامسونگ نباشند.

در رویداد IFA 2023، Amazfit مدل جدیدی از ساعت هوشمند به نام Amazfit Balance را معرفی کرده است. این ساعت از فریم آلومینیومی سبکی استفاده می‌کند که وزن آن بدون بند تنها ۳۵ گرم است. طراحی آن به شکل گرد با الهام از سری ساعت‌های GTR امازفیت صورت گرفته و قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارائه می‌دهد.

amazfit-balance-1-64f3310c77160b84dcf931c1.webp

ساعت هوشمند Amazfit Balance دارای نمایشگر AMOLED ۱.۵ اینچی است و از ویژگی‌هایی از جمله GPS دوبانده و باتری با ظرفیت ۴۷۵ میلی‌آمپرساعت برخوردار است که با یک بار شارژ، تا ۱۴ روز کارکرد دارد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Amazfit Balance استفاده از هوش مصنوعی در برنامه Zepp است که به کاربران امکان تولید گزارش‌های دقیق از چرخه‌های خواب و ارائه راهنمایی از طریق دستیار شخصی را می‌دهد.

ساعت هوشمند Amazfit Balance همچنین از چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای پاسخ به سوالات در حوزه‌های مختلف مانند سلامتی و ورزش استفاده می‌کند. این چت‌بات‌ها شامل Zepp Aura AI Wellness Coach و Zepp AI Fitness Coach می‌شوند.

amazfit-balance-2-64f3313477160b84dcf931d3.webp

به علاوه، این ساعت از حسگرهای مختلفی نظیر حسگر سنجش ترکیب بدن، ردیاب درصد چربی، توده‌ی عضلانی اسکلت، توده‌ی عضلانی، توده‌ی آب، توده‌ی استخوان، سطح پروتئین، BMI و متابولیسم پایه برخوردار است که به کاربران کمک می‌کند تا وضعیت جسمی و ذهنی خود را مدیریت نمایند.

در اختیار کاربران امکان پرداخت بدون تماس با استفاده از ZeppPay نیز قرار داده شده است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که به راحتی هزینه‌های خود را پرداخت کنید.

قیمت ساعت هوشمند Amazfit Balance حدود ۲۶۸ دلار در بازار اروپا می‌باشد و این محصول در وب‌سایت رسمی Amazfit قابل سفارش می‌باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: amazfit

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر