مدیرعامل آمازون: تقریباً همه واحدهای کاری شرکت در حال کار با هوش مصنوعی هستند

amazon.JPG

در جلسه اعلام درآمد سه ماهه دوم آمازون، "اندی جاسی"، مدیرعامل این شرکت، اعلام کرد که کسب‌وکارهای داخلی آمازون در حال توسعه چندین مدل هوش مصنوعی مختلف هستند.

آمازون از طریق پلتفرم AWS خود، زیرساخت‌ها و خدماتی را ارائه می‌دهد که تقویت برنامه‌های هوش مصنوعی را تسهیل می‌کند.

در این جلسه، "اندی جاسی" به اهمیت هوش مصنوعی در کل شرکت تأکید کرد و اظهار داشت: "هوش مصنوعی به ما کمک می‌کند تا در عملیات و کسب‌وکارهای خود به صرفه‌تر و ساده‌تر عمل کنیم و در تجربه مشتریان نیز حضور داشته باشیم.

این فناوری در فروشگاه‌ها، کسب‌وکار AWS، تبلیغات، تمام دستگاه‌ها و به‌طور کلی همه بخش‌های ما حضور دارد و برای آینده ما یک سرمایه‌گذاری و تمرکز مهم است."

Andy-Jassy-1024x713.jpg.webp
-

پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک، آمازون با ابتکارات هوش مصنوعی جدید خود رونمایی کند. این شرکت قرار است در رویدادی که در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) برگزار می‌شود، دستگاه‌های آینده‌اش را معرفی کند و ممکن است بهبودهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای دستیار صوتی الکسا نیز در آن مشاهده شود.

همچنین در گزارش‌ها آمده است که آمازون درحال ساخت یک چت‌بات هوش مصنوعی برای جستجو است. باید ذکر کرد که "اندی جاسی" تنها مدیرعاملی نیست که به اهمیت هوش مصنوعی اشاره کرده است.

"تیم کوک"، مدیرعامل اپل نیز در جلسه خود اعلام کرده که هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی "عملاً در تمام محصولات اپل تعبیه شده است". همچنین "ساندار پیچای"، مدیرعامل آلفابت (شرکت مادر گوگل) نیز تجربه مولد جدید موتور جستجوی گوگل را "تکامل بزرگ بعدی در زمینه جستجو" نامیده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: THEVERGE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر