زمان‌بندی به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای گوشی‌های نوکیا رسما اعلام شد

Untitled-1.jpg

اکانت رسمی شرکت نوکیا تقریبا 10 روز پیش توییتی را منتشر کرد که تصویری مربوط به زمان انتشار اندروید 11 برای محصولات این شرکت بود، اما این پست خیلی سریع و به یک باره پاک شد. بالاخره این شرکت زمان بندی ارائه این سیستم‌عامل را برای محصولاتش به صورت رسمی امروز اعلام کرد که این محتوا همان تصویر قبلی است که در توییتر منتشر شد.

براساس این زمان‌بندی‌ها، گوشی‌های شرکت نوکیا که واجد شرایط دریافت این سیستم‌عامل هستند، تا انتهای سال میلادی یعنی تا پایان سال 2020 اندروید 11 را دریافت خواهند کرد و تمامی گوشی‌های نوکیا تا سه ماهه اول و دوم سال آینده میلادی این سیتم‌عامل جدید را دریافت خواهند کرد.

nokia-android-11.jpg
-

این آپدیت‌های اندروید 11 در 4 موج به گفته شرکت HMD Global ارائه خواهند شد؛ در زیر به این 4 موج زمان‌بندی‌ها اشاره کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

موج اول – سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰ و سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱

نوکیا 8.3 5G

نوکیا ۲.۲

نوکیا ۵.۳

نوکیا ۸.۱

موج دوم – سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱

نوکیا ۱.۳

نوکیا ۴.۲

نوکیا ۲.۴

نوکیا ۲.۳

نوکیا ۳.۴

موج سوم – سه‌ماهه‌ی اول و دوم ۲۰۲۱

نوکیا ۳.۲

نوکیا ۷.۲

نوکیا ۶.۲

موج چهارم – سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۱

نوکیا ۱ پلاس

نوکیا ۹

در پایان نیز باید به سیستم‎‌عامل تمامی گوشی‌های نوکیا اشاره کنیم که عضو پروژه اندروید وان‌هستند و این به معنی این است که به نسبت گوشی‌های دیگری که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند موانع بسیار کمتری دارند. اما چالش‌هایی نیز که کاربران نوکیا با آن درگیر هستند، این است که به مانند نوکیا ۷.۲ حدود ۶ ماه بعد از عرضه‌ی اندروید ۱۱ این سیستم‌عامل را دریافت خواهد کرد. این بدین معنی است که شرکت نوکیا در این زمینه بسیار ضعیف عمل می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

دونالد ترامپ

شنبه, 19 مهر 1399

در قسمت موج اول، اولین مورد رو اشتباه نوشتین، به جای نوکیا 8.3 5G نوشتین نوکیا ۳ ۵G !!

پاسخ

ثبت نظر