اندروید گو برای گوشی‌هایی با رم پایین‌تر از ۲ گیگابایت اجباری شد

Android-Go-Phone.jpg

گوگل قانون جدیدی را وضع کرده که تمامی موبایل‌هایی که با رم حداقلی 2 گیگابایتی ارائه می‌شوند از اندروید گو استفاده کنند.

امروزه تمامی پرچمداران اندروید که رونمایی می‌شوند از حافظه رم بسیار بالایی بهره می‌برند. اما هستند گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی اندرویدی که با حافظه رم پایینی راهی بازار می‌شوند. براساس اخبار و اسناد جدیدی که منتشر شده است، در می‌یابیم که گوگل اعلام کرده تمام گوشی‌های اندرویدی باید از حداقل 2 گیگابایت حافظه رم استفاده کنند و برای گوشی‌هایی که از میزان رم کمتری بهره می‌برند، استفاده از اندروید گو ضروری است.

بنابراین تمامی شرکت‌های تولید کننده موبایل‌های اندرویدی باید تا سه ماهه چهارم سال 2020 برای گوشی‌هایی که حداقل از 2 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کنند از اندروید 10 یا 11 استفاده کنند. اما گوشی‌های اندرویدی که در حال حاضر در بازار هستند و تولید شده‌اند و از رم کمتر از 2 گیگابایت برخوردار هستند، نیازی نیست که سیستم‌عامل خود را به اندروید گو تغییر دهند و می‌توانند از اندروید فعال روی گوشی خودشان استفاده کنند.

huerierigoiergijregrehg.jpg
-

گوگل مدتی پیش به شرکت‌های تولید کننده موبایل توصیه کرده بود که دستگاه‌های که با رم یک گیگابایتی ارائه می‌شوند از اندروید گو استفاده کنند اما این مسئله به صورت قانون نبود اما گوگل الان با ارتقا حافظه رم از یک گیگابایت به دو گیگابایت این خبر را اجباری و قطعی کرده است. افزایش سقف 2 گیگی حافظه رم باعث شده تا تنوع قیمت‌ها بیشتر شود و به افزایش سرعت موبایل‌ها هم کمک شود.

گوگل حداقل حافظه رم مورد نیاز برای گوشی‌های اندرویدی را ارتقا داده است و اگر چنین دستگاه‌هایی که بخواهند از اندروید استفاده کنند باید حداقل 512 مگابایت حافظه رم را دارا باشند، گوگل به شرکت‌های سازنده موبایل پیشنهادی داده که اگر می‌خواهند از اپلیکیشن‌های گوگل استفاده کنند، باید حداقل این دستگاه‌ها به 1 گیگابایت رم مجهز باشند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5google

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر