کاربران از پوستر رویداد Time Flies اپل موضوعی را کشف کردند

Untitled-1.jpg

هر ساله شاهد هستیم که اپل به رسومات سنتی خودش پایبند بوده و امسال نیز با پوستر خودش به این کار خودش را ادامه داده. دو روز پیش اپل به صورت رسمی برگزاری رویداد Time Flies در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور ماه) را اطلاع رسانی کرد.

در نگاه اول همه کاربران با توجه به پوستر طراحی شده، متوجه شدند که این پوستر اطلاعات چندانی را افشا نخواهد کرد، اما برخی از کاربران ریزبین متوجه موضوعی شدند، که با توجه به واقعیت افزوده (Augmented Reality) این موضوع دست‌گیرشان شده است.

کاربران دریافتند که اپل یک ویژگی جالب را در پوستر خود جای داده که به صورت واقعیت افزوده است. در این پوستر که حالت سه‌بعدی دارد و نماد اپل را به ما نشان می‌دهد در واقعیت افزوده چیز دیگری را نمایش می‌دهد و آن هم 9.15 است که اشاره به تاریخ برگزاری این رویداد دارد.

اگر شما نیز می‌خواهید این حالت جالب اپل را مشاهده کنید باید با محصولاتی مانند آیفون و آیپد که از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند به سایت این شرکت مراجعه کرده و روی پوستر منتشر شده کلیک کنید تا بتوانید آن را به صورت واقعیت افزوده ببینید.

apple-time-flies-event-ar.gif
-

شرکت اپل در زمینه‌ی طراحی پوستر و ویدیو‌های تبلیغاتی سابقه‌ی درخشانی دارد. طراحی پوستر جدید اپل که حکم دعوت نامه برای این رویدادِ پیش‌رو را دارد، علاوه بر زیبایی و خلاقیت اپل، نشان می‌دهد که این شرکت به چه اندازه بر مسئله واقعیت افزوده، توجه دارد.

این مسئله مطرح شده است که اپل با رونمایی از این Easter egg مخفی شده در پوستر دعوت‌نامه به دنبال چه هدفی است؟ آیا از محصولاتی ویژه در زمینه‌ی قابلیت واقعیت افزوده رونمایی خواهد کرد؟ یا اینکه این قابلیت را در محصولات کنونی‌اش بهبود خواهد بخشید.

شاید حتی اپل نیز بازی گوش شده و می‌خواهد با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده با طرفدارانش شوخی کند. باید تا هفته آینده منتظر رویداد اپل بمانیم تا از این پوستر عجیب اپل اطلاعات لازم را بدست آوریم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

reza

جمعه, 21 شهریور 1399

تشکر
رسومات نه.
رسوم.

پاسخ

ثبت نظر