احتمالاً شاهد معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC23 خواهیم بود

jkljk;.jpg

توقع می‌رود که اپل در مراسم کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2023 که از تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) شروع می‌شود، بروزرسانی‌های بعدی مهم سیستم‌عامل‌های خود که شامل iOS 17، watchOS 10 و macOS 14 است، را رونمایی کند. با این حال، علاوه بر این موارد، وجود شایعاتی است که نشان می‌دهد هدست واقعیت مختلط مورد انتظار اپل نیز در این مراسم حضور خواهد داشت که گزارش جدیدی این امکان را تا حد زیادی محتمل می‌کند.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده توسط 9To5Mac، اپل چندین کارشناس در حوزه فناوری واقعیت مجازی (VR) را دعوت کرده تا در کنفرانس WWDC 2023 حضور یابند، و این امر می‌تواند احتمال رونمایی از هدست واقعیت مختلط این شرکت بزرگ را افزایش دهد.

دعوت‌های اپل از افراد متخصص در زمینه هدست‌های واقعیت ترکیبی

wwdc-2023-1024x576.jpg.webp
-

اپل معمولاً علاوه بر بلاگرها و خبرنگاران مطبوعات بزرگ فناوری، از افرادی نیز که در رابطه با موضوع اصلی رویداد کار می‌کنند دعوت می‌کند تا در کنفرانس‌های خود شرکت کنند. براساس گزارش‌ها، اپل امسال تصمیم گرفته است که خبرنگاران و کارشناسان فناوری‌های واقعیت مجازی را نیز به این رویداد دعوت کند.

بین افرادی که برای شرکت در کنفرانس اپل دعوت شده‌اند، "ایان همیلتون"، سردبیر UploadVR، را می‌توان نام برد که خود را یک "روزنامه‌نگار VR" معرفی کرده است. همچنین "نورمن چان" که بیشتر به‌خاطر ویدیوهای تست دستگاه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شناخته شده، نیز توسط اپل دعوت شده است.

دعوت از این دسته از افراد توسط اپل، به طرز مشهودی نشان می‌دهد که این شرکت فناوری بزرگ قطعاً خبری در مورد واقعیت مجازی برای کنفرانس WWDC 2023 در دست دارد. به‌عنوان مثال، در سال 2014، این شرکت چندین خبرنگار مد را برای سخنرانی ماه سپتامبر خود دعوت کرد و در آن رویداد نسخه اولیه از اپل واچ را معرفی کرد.

به همین طریق، در سال 2019، این شرکت چندین ستاره هالیوود، کارگردان و خبرنگار ویژه را به رویداد خود دعوت کرد تا از سرویس استریم خود، یعنی اپل تی‌وی پلاس رونمایی کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر