اپل واچ سری ۷ احتمالا دو هفته‌ی دیگر راهی بازار می‌شود

Untitled-1.jpg

به گفته یکی از مشهورترین و نزدیک‌ترین افشاگران کمپانی اپل، اپل واچ سری 7 تقریبا دو هفته دیگر راهی بازار می‌شود و از هفته آینده کاربران می‌توانند این ساعت هوشمند را پیش خرید کنند. اپل چند هفته پیش در کنار رونمایی از سری 13 آیفون از سری هفتم ساعت هوشمند خود نیز پرده برداشت اما تاریخی برای عرضه این محصول اعلام نکرد.

باید به این نکته اشاره کنیم که در چند هفته گذشته سیس ششم اپل واچ در بازار آمریکا کمیاب شده است. شایعه‌ها حاکی از آن است که عرضه‌ی نسل جدید اپل واچ به دلیل مشکلات مربوط به تولید به تعویق افتاده است. کسی که این اخبار را منتشر کرده، سابقه ضد و نقیضی دارد و برخی از اخبار‌های او درست و اما برخی دیگر کذب بوده و به همین دلیل باید ببینیم دیگر منابع هم این خبر را تأیید می‌کنند یا که خیر.

Apple-Watch-Series-7-1-2.jpg
-

به طور کلی منطقی به نظر می‌رسد که عرضه این ساعت هوشمند در اواسط ماه سپتامبر باشد، از طرف دیگر طبق گزارش‌های منتشر شده، غول تکنولوژی آمریکایی بنا دارد تا به زودی رویدادی برای معرفی مک‌بوک‌های جدید برگزار کند.

در ماه‌های گذشته اخبار و شایعات زیادی در رابطه با زبان طراحی اپل واچ سری هفت منتشر می‌شد که در پایان دیدیم که این محصول مانند نسل قبل خود به دست کاربران خواهد رسید. اگرچه حاشیه‌های نمایشگر کوچک‌تر شده و حالا با مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری سروکار داریم، ولی در نهایت شایعه‌های تخت بودن نمایشگر به واقعیت تبدیل نشد. سری هفتم اپل واچ از ویژگی سلامتی جدیدی بهره‌مند نشده و با قیمت 399 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر