در فصل اول سال 2022 اپل واچ سری 7 و اپل واچ SE پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند بودند

Apple whatch.JPG

در سه ماهه اول سال 2022 اپل واچ سری 7 و اپل واچ SE بیشترین فروش در میان ساعت‌های هوشمند جهان داشته‌اند.

کمپانی اپل این روزها، عنوان پرفورش‌ترین گوشی هوشمند، تبلت، هدفون بی‌سیم و بلندگوی هوشمند جهان را در سه ماهه اول سال 2022 بدست آورده است. داده‌های جدید نشان می‌دهد که این کمپانی توانسته در فصل اول سال 2022 بازار پر سود ساعت‌های هوشمند را نیز در اختیار بگیرد.

تحلیلگری به نام فرانسیسکو جرونیمو اینفوگرافیک کوچکی درباره‌ی محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری به‌اشتراک گذاشته است و تعجبی ندارد که اپل در این رده‌بندی جایگاه اول را به‌دست آورده است. اپل واچ سری ۷، گرا‌ن‌قیمت‌ترین ساعت هوشمند این برند با برچسب قیمتی پایه‌ی ۳۹۹ دلار در ایالات متحده، در فاصله‌ی بین ماه ژانویه تا مارس ۲۰۲۲، پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان بوده است.

وبسایت فون آرنا گزارشی منتشر کرد و مدعی شد که در ابتدا شایعات حاکی از این بود که اپل واچ سری هفت با تغییرات زیاد و لبه‌های تخت از راه خواهد رسید اما زمان رونمایی دیدیم که زبان طراحی این ساعت هوشمند با اپل واچ سری 6 هیچ تغییری نداشت؛ با این حال فروش این ساعت هوشمند بسیار خوب به نظر می‌رسد.

top5-smartwatch-sellers.jpg
-

همان‌طورکه فهرست پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان نشان می‌دهد، به‌نظر نمی‌رسد تغییر نه‌چندان زیاد در طراحی اپل واچ سری ۷، تغییری در میزان تقاضا برای خرید این محصول اعمال کرده باشد. درواقع، جایگاه اپل در بازار ساعت‌های هوشمند بسیار مستحکم است.

دومین ساعت هوشمند محبوب جهان در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ اپل واچ SE است که شاید قیمت ۲۷۹ دلاری آن، مشتریان علاقه‌مند را همچنان به خرید این محصول ترغیب می‌کند. این مدل همان طراحی فوق‌العاده‌ی اپل واچ سری ۴ و ۶ را دارد؛ البته برخی ویژگی‌های مدل‌های پرچم‌دار از آن حذف شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: PHONEARENA

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر