اپل واچ SE 2 با نمایشگر همیشه‌روشن و پردازنده‌ ارتقا یافته عرضه خواهد شد

watch apple.JPG

بعضی از افشاگران دنیای تکنولوژی و فناوری خبر از عرضه اپل واچ SE 2022 دادند که با قابلیت نمایشگر همیشه روشن و تراشه ارتقا یافته راهی بازار خواهد شد.

قرار بر این است که اپل واچ SE 2022 که نام اپل واچ SE 2خواهد داشت و تا چند ماه آینده، احتمالاً در ماه سپتامبر عرضه شود. یکی از افشاگران با نام LeaksApplePro اطلاعات و جزئیاتی از ساعت هوشمند آینده‌ی این شرکت فاش کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به برچسب قیمت و طراحی و مشخصات مهمش اشاره کرد. به نظر میرسد که زبان طراحی به نسبت نسخه سال 2020 تغییری نداشته و و در ابعاد 40 و 44 میلی‌متری عرضه شود.

وبسایت notebookcheck، گزارشی ارائه کرده که گفته شده طراحی هیچ تغییری نخواهد داشت و بیشترین تغییرات در بخش سخت افزاری انجام شده است. خریداران خوشحال خواهند شد که بدانند اپل واچ SE 2022 ظاهراً با صفحه‌نمایشی همیشه‌روشن (Always-on display) عرضه می‌شود؛ درنتیجه، دیگر نیازی نیست برای داشتن چنین قابلیتی از اپ خاصی کمک بگیرند. علاوه‌براین، افشاگر مذکور به بهبود صدا، سنسور مانیتورینگ ECG و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع اشاره می‌کند.

Untitled3069.jpg
-

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، درون اپل واچ SE 2022 تراشه‌ی S7 استفاده شده که در اصل پردازنده‌ی S6 تغییر‌نام‌یافته‌ای است که برای اپل واچ سری ۷ به‌روزرسانی شده. S6 یا S7 فرقی نمی‌کند، مهم این است که اکنون ساعت هوشمند بعدی اپل از تراشه‌ی بهتر و سریع‌تری از Watch SE 2020 بهره می‌برد.

درضمن، بعضی منابع تخمین‌ زده‌اند که قیمت SE 2022 از ۲۹۹ دلار شروع می‌شود که گران‌تر از ۲۷۹ دلار برای نسل اول اپل واچ SE است. به‌نظر می‌رسد نسل جدید ساعت هوشمند اپل قصد دارد جایگزین مناسب‌ و مقرون‌به‌صرفه‌تری برای اپل واچ سری ۸ آینده باشد. پیش‌بینی شده است محصول جدید این شرکت کمی از نسل پیشین گران‌تر خواهد بود؛ اما نباید فراموش کرد که چند ارتقای سخت‌افزاری نیز در آن اعمال شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: notebookcheck

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر