مشکل جدید اپل واچ؛ عدم شارژ دستگاه پس از دریافت به‌روزرسانی watchOS 8.3

Untitled-1.jpg

براساس گزارش‌هایی که روز گذشته منتشر شده، ظاهرا تعداد زیادی از کاربران اپل واچ سری 7 بعد از اینکه به روزرسانی سیستم‌عامل watchOS 8.3 انجام می‌دهند، گجت هوشمند آن‌ها با مشکل شارژ روبه‌رو می‌شود.

گزارش‌های زیادی به ثبت رسیده که شارژرهای شخص ثالث اپل واچ بعد از این به‌روزرسانی دیگر قادر به شارژ این دستگاه نخواهند بود و با دریافت به‌روزرسانی جدید دیگر اقدام به شارژ ساعت هوشمند اپل نمی‌کند. در شبکه اجتماعی ردیت کاربری نوشته که از شارژرهای شخص ثالث استفاده می‌کند ادعا کرده که ساعت خود را به watchOS 8.3 به‎‌روزرسانی کرده و پس از یک ساعت، دستگاه او تنها ۲ درصد شارژ شده است. با این حال او سرانجام موفق شده تا ساعت خود را با آداپتورهای اصلی اپل شارژ کند.

این گزارش‌ها در شبکه اجتماعی ردیت زیاد منتشر شده و انجمن‌های MacRumors و پشتیبانی اپل ظاهرا این مشکل را فقط برای چندین مدل مختلف از شارژها اعلام کرده‌اند. بیشتر این گزارش‌ها بیشتر به شارژهای مقرون به صرفه مربوط می‌شوند و تاکنون گزارش‌های کمتری درباره آداپتور برندهایی مانند Belkin منتشر شده است.

apple-watch-series-7-1.jpg
-

همچنین در برخی موارد ظاهرا اپل واچ برای چندین دقیقه شارژ شده اما روند آن ناگهان بدون دلیل خاصی متوقف می‌شود. در برخی موارد راه‌اندازی مجدد ساعت اپل می‌تواند به شارژ شدن آن کمک کند اما از این روش نمی‌توان به عنوان یک راه‌حل دائمی یاد کرد و همچنان برخی کاربران پس از ریستارت کردن دستگاه خود نیز با مشکل مواجه شده‌اند.

با این حال، به نظر می‌رسد شمار کمی از کاربران حتی با شارژهای عرضه شده توسط اپل نیز پس از دریافت این به‌روزرسانی مشکل داشته‌اند. یکی از کاربران که از شارژر اصلی اپل استفاده کرده توضیح می‌دهد پس از دریافت به‌روزرسانی watchOS 8.3 در ۱۰ دقیقه تنها ۲ درصد شارژ انجام شده است.

ظاهرا از اوایل ماه گذشته میلادی نیز برخی شکایت‌ها مربوط به مشکلات شارژ اپل واچ سری ۷ وجود داشته که غول فناوری در به‌روزرسانی watchOS 8.1.1 به آن رسیدگی کرده است. حتی پس از این نیز برخی کاربران به مشکلات مشابهی اشاره کرده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد در watchOS 8.3 مشکلات مربوط به شارژ اپل واچ بیشتر شده باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: pocketnow

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر