اپل واچ سری 8 به قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن مجهز خواهد شد

Apple watch.JPG

کمپانی اپل با رونمایی از اپل واچ سری 7 قصد داشت قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن را ارائه کند، اما در تابستان سال گذشته شاهد این قابلیت هنگام رونمایی نبودیم. حالا یکی از منابع معتبر اپل ادعا کرده که غول فناوری اپل واچ سری 8 را به این حسگر مجهز خواهد کرد.

یکی از تحلیگران ارشد و به نام کمپانی اپل یعنی مینگ چی کو، در رشته توییتی که منتشر کرده، توضیح داده که اپل سال گذشته قصد داشت این قابلیت را عرضه کند اما مشکلاتی سر راه بود که اپل در آزمایش‌های این شرکت از عملکرد الگوریتم دمای بدنی آن رضایت نداشت و تصمیم گرفت تا بیشتر روی آن کار کند.

او در ادامه توییت خود نوشت:

«معتقدم اپل واچ سری 8 که در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود، می‌تواند دمای بدن کاربران را اندازه‌گیری کند، به شرط آن که بتواند پیش از تولید انبوه، نیازهای مورد انتظار اپل را برآورده کند.»

photo_2022-05-02_12-37-31.jpg
-

این تحلیلگر در ادامه به مشکلات اپل اشاره کرده . گفته که دمای پوست به سرعت بر اساس محیط تغییر می‌کند و از آنجایی که ساعت هوشمند نمی‌تواند دمای هسته بدن را اندازه‌گیری کند، این قابلیت به الگوریتمی نیاز دارد که نتایج دقیقی را ارائه می‌کند.

او حتی در صحبت‌هایش گفته که رقیب بزرگ کمپانی اپل یعنی سامسونگ نیز در این مورد با چالش‌ها و مشکلاتی در مورد سنسور اندازه‌گیری دمای بدن مواجه شده است. کو همچنین اشاره می‌کند که حتی گلکسی واچ 5 نیز احتمالا به دلیل محدودیت‌های الگوریتمی، به این قابلیت مجهز نخواهد بود.

مارک گورمن نیز از خبرگزاری بلومبرگ در گذشته به وجود قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن در اپل واچ‌های 2022 اشاره کرده است، اما در چند وقت گذشته، اخبار مربوط به این قابلیت تقریبا محو شده‌اند. حالا باید دید در آینده چه اخباری درباره این سنسور و حضور آن روی ساعت هوشمند اپل شنیده می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9TO5MAC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر