برنامه رویداد WWDC 2023 توسط کمپانی اپل منتشر شد

لاتانهاتنم.jpg

شرکت اپل که قبلاً در ماه فروردین تصریح کرده بود کنفرانس برنامه‌نویسان WWDC 2023 در تاریخ 15 خردادماه شروع و تا 19 خردادماه ادامه خواهد داشت، اکنون جزئیات برنامه خود را برای این رویداد بیان کرده است.

براساس زمان‌بندی ارائه شده توسط اپل، این غول تکنولوژی آمریکایی در ساعت 20:30 به وقت ایران در تاریخ 15 خرداد سخنرانی اصلی و مهم خود را آغاز خواهد کرد. انتظار می رود که کمپانی اپل در این رویداد از سیستم‌عامل‌های iOS 17، macOS 14 و watchOS 10، به‌همراه هدست واقعیت ترکیبی که تا به الان شایعات زیادی در رابطه با آن مطرح شده است و مک بوک ایر با صفحه‌نمایش 15 اینچی و سایر محصولات را رونمایی کند.

قرار است که بعد از سخنرانی اصلی اپل، در ساعت 00:00 بامداد به وقت ایران با بخشی به نام "Platforms State of Union" این مراسم ادامه‌دار باشد. کمپانی اپل این مراسم را برای برنامه‌نویسان تدارک دیده و قرار است تاکیدی بر ابزارها و فناوری‌های نوینی باشد که به پلتفرم‌های اپل اضافه خواهند شد.

زمان‌بندی کامل روز اول کنفرانس WWDC 2023 به شکل زیر است:

قسمت رونمایی کنفرانس اپل، تاریخ 15 خرداد، ساعت 20:30 (به وقت ایران):

کنفرانس WWDC23 می‌تواند یکی از بی‌نظیرترین و هیجان‌انگیزترین رویدادهای اپل باشد چرا که با یک نگاه اولیه به بروزرسانی‌هایی که در انتهای سال برای پلتفرم‌های اپل عرضه می‌شوند، شروع خواهد شد. سخنرانی اصلی این رویداد را می‌توان از طریق apple.com، برنامه Apple Developer، برنامه Apple TV و یوتوب مشاهده کرد و پس از اتمام، می‌توان هر زمان که لازم است آن را مرور کرد. نکته کلیدی این رویداد می‌تواند هدست واقعیت ترکیبی اپل باشد که سال‌ها کاربران اپل منتظر این رونمایی بزرگ هستند.

لبابتغتغعت.jpg
-

رویداد Platforms State of the Union، تاریخ 16 خرداد، ساعت 00:00 (به وقت ایران):

برنامه‌نویسان با یک نگاه عمیق‌تر به ابزارها، تکنولوژی‌ها و توسعه‌های جدید پلتفرم‌های اپل خواهند فهمید که چگونه می‌توانند برنامه‌های خود را به یک سطح بالاتر ارتقا دهند؛ رویداد Platforms State of the Union نیز از طریق برنامه و وب‌سایت Apple Developer پخش خواهد شد.

جوایز طراحی اپل، تاریخ 16 خرداد، ساعت 05:00 صبح (به وقت ایران):

اپل با جوایز طراحی خود، از هنر، خلاقیت و تخصص فنی افرادی که در جامعه توسعه‌دهندگان خود فعالیت می‌کنند، تجلیل خواهد کرد. برندگان جایزه طراحی اپل امسال از طریق برنامه و وب‌سایت Apple Developer اعلام خواهند شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: apple

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر