هوش مصنوعی بارد به برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل متصل شد

Untitled-1.jpg

گوگل با موفقیت توانست دستیار هوش مصنوعی بارد را به برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل متصل کند. اکنون این هوش مصنوعی قابلیت شخصی‌سازی کردن جواب‌ها را دارد که باعث می‌شود جواب‌های آن نه تنها دقیق بلکه مناسب با نیازهای شما باشد.

یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی بارد، اتصال به برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل شما است که با استفاده از اطلاعات موجود در آن‌ها و شناختی که نسبت به شما پیدا می‌کند، می‌تواند پاسخی دقیق‌تر و مناسب به شما بدهد. به عنوان مثال شما می‌توانید از بارد درخواست کنید تا برنامه‌ریزی یک سفر برای شما و دوستانتان، در زمان آزاد را ترتیب دهد یا یک بحث علمی پیچیده را به صورت ساده برای شما تعریف کند. این دستیار روز به روز در حال بهتر شدن است و سعی می‌کند جواب‌های خود را به بهترین و دقیق‌ترین حالت به شما تحویل دهد.

گوگل با این اقدام خود سعی در ساخت هوشمندترین و قوی‌ترین مدل هوش مصنوعی دارد. همچنین سرویس Google it مربوط به این هوش مصنوعی، بهبودهایی پیدا کرده است تا جواب‌های بارد را بررسی و از صحت آن جواب‌ها اطمینان حاصل کند و قابلیت‌های این دستیار را گسترش دهد.

کارشناسان این شرکت اعلام کردند که افزونه این دستیار برای مرورگر کروم از امروز در دسترس مردم قرار گرفته است و با کمک برنامه‌های گوگل که به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم ( مانند جیمیل، داکیومنت‌ها، گوگل درایو، گوگل مپ، یوتیوب و...) می‌تواند زندگی را آسان‌تر کند. این دستیار می‌تواند اطلاعات ذخیره شده شما را به راحتی در دسترس شما قرار دهد حتی اگر این اطلاعات بین چندین برنامه و دستگاه مختلف پخش شده باشد.

1f60f730-c80a-11ed-b5e4-035524a36a2f.jpg
-

اگر بخواهید که یک برنامه مسافرت را همراه با دوستانتان برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید از بارد درخواست کنید تا یک تاریخ برای شما مشخص کند؛ بارد لیست کارهای شما را از طریق حساب جیمیلتان چک می‌کند، اطلاعات پرواز و لیست هتل‌های موجود را به شما نشان می‌دهد، از طریق گوگل مپ بهترین مسیر به فرودگاه را پیدا می‌کند و حتی در یوتیوب به دنبال تفریحات و جاذبه‌های گردشگری آن شهر می‌گردد. انجام تمام این وظایف تنها در یک گفت وگو!

حتی برای درخواست استخدام یک کار جدید، بارد می‌تواند در تمام مراحل کنار شما باشد به طور مثال می‌توانید از او بخواهید که رزومه قدیمی شما را از گوگل درایو پیدا کند و آن را به شکل بیانیه‌ای شخصی همراه با پاراگراف‌های کوچک به شما تحویل دهد.

شرکت گوگل اعلام کرد: تمام اطلاعات شخصی که توسط بارد مورد بررسی قرار می‌گیرد از جمله محتوای جیمیل و گوگل درایو و... کاملا محافظت شده است به شکلی که تمام اطلاعات توسط کامپیوتر و هوش مصنوعی بررسی می‌شود و هیچ انسانی در طی این فرآیند قادر به مشاهده داده‌های شما نیست. البته شما کنترل کامل بر روی حریم شخصی خود دارید و می‌توانید در هر زمان دسترسی‌های بارد به اطلاعات خودتان را محدود کنید.

از امروز می‌توانید با استفاده از قابلیت Google it بارد، جواب داده شده را دوباره چک کنید. هنگام کلیک بر روی آیکون G، بارد جوابی که به شما داده است را ارزیابی می‌کند تا با استفاده از محتوای موجود در وب، درستی جواب را اثبات کند. هنگامی که درستی جواب اثبات شد، می‌توانید بر روی عبارات کلیدی سرچ شده کلیک کنید و اطلاعات بیشتری راجع به آن موضوع دریافت کنید.

Double-check_responses_1.width-1000.format-webp.jpg
-

از امروز صحبت کردن با هوش مصنوعی بارد آسان‌تر شده است به عنوان مثال اگر کسی لینک چت‌های خودش را با بارد برای شما ارسال کند، شما قادر به ادامه چت هستید و می‌توانید سوالات و جواب‌های رد و بدل شده را بخوانید و سوالات اضافی خود را از طریق همان چت از بارد بپرسید.

Build_on_shared_conversations_1.width-1000.format-webp.jpg
-

متاسفانه در حال حاظر، دستیار هوش مصنوعی بارد تنها به زبان انگلیسی قادر به پاسخگویی است و تمام امکانات خود را مانند آپلود عکس از طریق گوگل لنز، سرچ کردن از طریق عکس و... برای انگلیسی زبان‌ها در دسترس قرار داده است اما گوگل در تلاش است تا به زودی پشتیبانی از 40 زبان دیگر را به سیستم خود اضافه کند تا مردم از سراسر جهان امکان استفاده از قابلیت‌های این دستیار را داشته باشند.

طی آخرین آپدیت‌هایی که از طرف گوگل برای بارد اعمال شده است، دقت و عملکرد بارد به شدت افزایش یافته و تبدیل به یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه هوش مصنوعی شده است. باید عملکرد این دستیار را در دراز مدت بررسی و با دیگر وب سایت‌های رقیب در این حوضه مقایسه کرد. به نظر شما امکانات استفاده از این سرویس برای کاربران ایرانی در دسترس قرار خواهد گرفت؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: blog.google

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر