صفحه نمایش بزرگ و 24 گیگ رم برای گوشی OnePlus 12

Untitled-1.jpg

بر اساس اطلاعات درز شده، گوشی OnePlus 12 با نسخه قبلی خود یعنی OnePlus 11 در بخش‌های مختلفی تفاوت دارد. صفحه نمایش، رم و میزان حافظه در این گوشی نسبت به نسخه قبلی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

در اطلاعات لو رفته، صفحه نمایش این گوشی، 6.82 اینچ اعلام شده است که نسبت به گوشی OnePlus 11 که دارای صفحه نمایش 6.7 اینچ بود، کمی بزرگ‌تر است. اندازه این دستگاه حتی از گوشی‌های جدید iPhone 15 max و Samsung Galaxy S23 Ultra نیز بزرگ‌تر است؛ البته تنها تفاوت بین گوشی جدید و نسخه قبلی آن درباره صفحه نمایش، مربوط به اندازه دستگاه نیست و میزان نور آن نیز به‌ میزان 2600 نیت افزایش پیدا کرده است که دو برابر اندازه نسخه قبلی است. اما میزان نرخ رفرش‌ریت (تازه‌سازی) آن مانند OnePlus 11 دارای 120Hz و رزولوشن 1440 * 3168 خواهد بود.

همچنین اعلام شده است که این گوشی دارای 24 گیگابایت رم و حافظه 1 ترابایتی خواهد بود، در حالی که بالاترین مدل گوشی قبلی وان پلاس، 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داشته است.

maxresdefault.jpg
تفاوت وان پلاس 11 و وان پلاس 12 -

این اطلاعات توسط یک منبع چینی درز پیدا کرده است، بنابراین ممکن است مشخصات این گوشی تنها برای کشور چین در دسترس باشد و مشخصات ورژن جهانی آن با تغییراتی همراه باشد.

اگر چنین مشخصاتی برای انتشار در کل جهان باشد و مختص به کشور چین نباشد، انتشار آن می‌تواند به راحتی با گوشی جدید برندهای معروفی همچون آیفون و سامسونگ رقابت کند. هرچند که این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است و باید منتظر خبر رسمی از طرف شرکت سازنده باشیم.

در این اطلاعات، گفته شده که در ماه دسامبر (ماه آذر) فروش این دستگاه در چین آغاز می‌شود و یک ماه بعد در سراسر جهان منتشر می‌شود. اگر اطلاعات درست باشد، به زودی مشخصات دستگاه به صورت رسمی اعلام می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techradar.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر