بیت‌کوین آماده شکستن رکورد با عبور از ۶۴ هزار دلار می‌شود

bitcoin.jpg

قیمت بیت‌کوین به قدرت به سمت سطوح بالاتر حرکت می‌کند و از مقاومت ۶۴ هزار دلاری نیز گذشته است.

امروز هر واحد بیت‌کوین به بالاترین ارزش خود در دو سال اخیر دست یافته و از مهم‌ترین مقاومت ۶۴٬۰۰۰ دلار نیز عبور کرده است، که نشان از ورود حجم قابل توجهی از سرمایه به بازار کریپتو دارد.

قیمت بیت‌کوین امروز به ۶۴٬۲۸۵ دلار رسیده است، که در واقع بالاترین رکورد آن از اواخر سال ۲۰۲۱ تاکنون محسوب می‌شود. این مقدار در مقایسه با سقف اخیر یعنی ۶۳٫۸۵۰ دلار، حدود دو درصد افزایش دارد. بالاترین رکورد قیمت پادشاه رمزارزها نیز ۶۸٫۹۹۹ دلار در نوامبر ۲۰۲۱ بوده است.

برترین ارز دیجیتال جهان از نظر حجم بازار، در سال جاری ۵۰ درصد رشد کرده است و این افزایش اساساً به افزایش چشم‌گیر حجم مبادلات ETF بیت‌کوین در ایالات متحده برمی‌گردد.

صندوق‌های قابل‌معامله‌ی بورس (ETF) بیت‌کوین مدتی پیش در ایالات متحده تأیید شدند و راه‌اندازی این صندوق‌ها را برای سرمایه‌گذاران بزرگ جدید باز کرد، که این امر شور و شوق دوباره‌ای در جامعه‌ی کریپتو به‌وجود آورده و یادآور رشد چشمگیر سال ۲۰۲۱ است.

pexels-alesia-kozik-6765363-scaled.webp
-

در لحظه‌ی نگارش این مقاله، هر واحد بیت‌کوین با اصلاح جزئی در قیمت، ۶۳٬۵۵۰ دلار معامله می‌شود. به‌گزارش رویترز، احتمال تأیید صندوق‌های قابل‌معامله‌ی اتر نیز در آینده‌ی نزدیک وجود دارد و قیمت این رمزارز نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری را تجربه کرده است.

البته قیمت این ارز دیجیتال در روز جاری هنوز با مقدار ۳٬۴۹۰ دلار در حدوده‌ی سطح قبلی باقی مانده است و همچنان با فاصله‌ی زیادی از رکورد سال ۲۰۲۱ که ۴٬۸۰۰ دلار بوده، دور است. باید دید آیا بیت‌کوین موفق خواهد شد سرانجام رکورد قبلی خود را شکسته و از سد مهم ۷۰ هزار دلار نیز عبور کند یا خیر.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: reuters.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر