بالاخره شاهد عرضه هدست ویژن پرو اپل خارج از آمریکا خواهیم بود

pple vision

هدست واقعیت ترکیبی اپل، ویژن پرو، پس از عرضه اولیه در ایالات متحده، به طور رسمی در فروشگاه‌های اپل در تعدادی از کشورهای دیگر نیز عرضه شد.

این محصول که از فوریه در ایالات متحده به فروش می‌رسد، اکنون در دسترس مشتریان در چین، هنگ کنگ، ژاپن و سنگاپور نیز قرار دارد.

اپل با برگزاری رویدادهایی در این کشورها و مناطق، به استقبال اولین خریداران ویژن پرو رفت. این مراسم‌ها به مشتریان فرصتی برای تجربه این محصول انقلابی و آشنایی با قابلیت‌های آن در محیطی ویژه در فروشگاه‌های اپل ارائه داد.

تجربه‌ای فراتر از واقعیت

ویژن پرو با ترکیب یکپارچه محتوای دیجیتال و دنیای فیزیکی، تجربیات فضایی قدرتمندی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این هدست می‌تواند نحوه کار، همکاری، ارتباط، مرور خاطرات، سرگرمی و انجام بسیاری از کارهای دیگر را متحول کند.

اما با وجود این نوآوری‌ها، گزارش‌ها حاکی از آن است که تقاضا برای این هدست 3499 دلاری مطابق با انتظارات اولیه نبوده است. گفته می‌شود فروش ویژن پرو در پنج ماه پس از عرضه به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است.

Apple-Vision-Pro-availability
-

 

با این حال، اپل امیدوار است که عرضه این محصول در بازارهای جدید، از جمله بریتانیا، کانادا، استرالیا، فرانسه و آلمان که در تاریخ 12 جولای (22 تیر) آغاز می‌شود، به رونق تقاضا برای ویژن پرو کمک کند.

تاکنون، نظرات در مورد هدست ویژن پرو متفاوت بوده است. در حالی که بسیاری از کاربران از پیشرفت‌های سخت‌افزاری و فناوری‌های جدید این محصول تمجید می‌کنند، برخی دیگر در مورد عملکرد واقعی، سهولت استفاده از کنترل‌های مبتنی بر ژست، وزن و راحتی کلی هدست ابهاماتی دارند.

به‌روزرسانی‌های جدید

در جریان کنفرانس WWDC در اوایل ماه جاری، اپل از visionOS 2، اولین به‌روزرسانی بزرگ برای سیستم‌عامل ویژن پرو، رونمایی کرد. این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی از جمله:

  • برنامه بازطراحی‌شده Photos با پشتیبانی از SharePlay
  • قابلیت تبدیل تصاویر دو بعدی موجود به تصاویر فضایی
  • نسخه بزرگ‌تر و فوق‌عریض از نمایشگر مجازی مک (معادل دو نمایشگر 4K در کنار هم)
  • پشتیبانی از ماوس فیزیکی

هنوز باید دید که آیا این به‌روزرسانی‌ها و عرضه در بازارهای جدید می‌تواند به افزایش محبوبیت ویژن پرو کمک کند یا خیر. با این حال، این محصول نشان‌دهنده گامی جسورانه از سوی اپل در دنیای واقعیت ترکیبی است و پتانسیل ارائه تجربیات کاملاً جدیدی را برای کاربران دارد.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: macrumors.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر