احتمالا گلکسی M53 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود

galaxy m53.jpg

کمپانی سامسونگ همین چند روز پیش بود که از گلکسی A73 5G را با دوربین 108 مگاپیکسلی پرده برداشت. حالا گفته می‌شود که گلکسی M53 5G نیز مانند یکی دیگر از میان‌رده‌های این شرکت قرار است به این دوربین مجهز شود.

براساس شایعات و اخبار جدید، گلکسی M53 5Gقرار است در بخش دوربین تفاوت چشمگیری نسبت به به M52 5G داشته باشد و سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اما گفته می‌شود که این تنها تغییر این سری نخواهد بود، بلکه باید منتظر یک سنسور اضافه هم روی پنل پشتی این دستگاه در کنار ماژول دوربین اصلی باشیم. در ادامه گفته شده که کره‌ای‌ها رزولوشن دوربین‌های اولترا واید و ماکرو این گوشی هوشمند را کاهش می‌دهند که البته نباید چندان واکنش منفی کاربران را در پی داشته باشد.

مشخصات احتمالی گلکسی M53 5G

طبق شایعه‌ای جدید، سامسونگ می‌خواهد بجای تراشه کوالکام مورد استفاده در گلکسی M52، در نسل جدیدش به سراغ یکی از چیپ‌های مدیاتک برود. در حقیقت انتظار می‌رود که کره‌ای‌ها برای میان‌رده بعدی‌شان از تراشه دیمنسیتی 900 استفاده کنند که اگرچه عملکرد مناسبی از خودش نشان می‌دهد، اما بطور قابل توجهی در بخش CPU و GPU از اسنپدراگون 778G گلکسی M52 5G ضعیف‌تر است.

Galaxy-M53-5G.jpg
-

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما انتظار داریم برخی مشخصات تفاوتی با نسل کنونی‌اش نداشته باشد. در نتیجه احتمالا باید منتظر نمایشگر سوپر امولد با رفرش ریت 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشیم.

در نهایت انتظار داریم که این دستگاه با سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 در اختیار خریداران قرار بگیرد، با این حال نمی‌دانیم مانند گلکسی A53 و گلکسی A73 تا چهار نسخه اندروید و پنج سال بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کند یا خیر.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: digitnews

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر