اولین رندرهای گلکسی A53 منتشر شد؛ با جک هدفون خداحافظی کنید

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ در چند سال گذشته توجه‌ خاصی به برخی از میان‌رده‌های بازار داشته و تلاش می‌کند که با پایین‌ترین قیمت بهترین‌ها را برای کاربران بسازد. از همین روز سری‌های گلکسی A , M در بسیاری از بازارها با استقبال خاصی رو‌به‌رو شده. در این میان، گوشی‌های A50، A51 و A52 از جمله پرطرفدارترین گوشی‌های این سری به حساب می‌آیند و حالا به لطف انتشار اولین رندرهای گلکسی A53 می‌توانیم به ویژگی‌های ظاهری این گوشی بپردازیم.

این گوشی از لحاظ زبان طراحی تقریبا شبیه به نسخه قبلی خود است و حتی حفره بالای نمایشگر نیز دچار تغییر نشده. از طرف دیگر، ماژول دوربین با پنل پشتی یکپارچه‌تر شده که در این ماژول ۴ دوربین قرار دارد. براساس این تصاویر سامسونگ قرار است از جک 3.5 میلی متری استفاده نکند و در نتیجه برای استفاده از هدفون سیمی، یا باید هدفون دارای کابل USB-C بخرید یا اینکه از رابط مخصوص بهره ببرید.

Galaxy-A53-3.jpg
-

این دستگاه نسبت به نسخه قبلی باریک‌تر شده و ضخامتی 8.14 میلی متری دارد. البته با احتساب بیرون زدگی ماژول دوربین، ضخامت این دستگاه به 9.73 میلی متر می‌رسد. باید به این نکته نیز توجه کنیم که گلکسی A52 در دو مدل ۴G و ۵G راهی بازار شد ولی ظاهرا برای گلکسی A53 فقط با نسخه 5G ساخته خواهد شد.

Galaxy-A53-2.jpg
-

از دیگر ویژگی‌های احتمالی می‌توانیم به بهره‌گیری از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کنیم که مدل قبلی هم مبتنی بر چنین دوربینی است. همچنین احتمالا بار دیگر برای این دوربین لرزشگیر اپتیکال مورد استفاده قرار می‌گیرد. گفته می‌شود در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۲۲ سامسونگ از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Android Authority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر