آیا می‌خواهید مرورگر اج را از ویندوز ۱۱ حذف کنید؟ این ابزار به طور ویژه برای شما طراحی شده است

edghe.jpg

در حال حاضر، مایکروسافت به طور پیش‌فرض امکان حذف مرورگر Edge را فراهم نمی‌کند. با اعلام قانون اتحادیه‌ی بازار دیجیتال اروپا چند هفته پیش، کاربران این اتحادیه حق حذف مرورگر Edge را پیدا کردند.

اما افراد زندگی در کشورهای غیر از اتحادیه‌ی اروپا هنوز به استفاده از مایکروسافت Edge ملزم هستند. به منظور حل این موضوع، ویژگی Europe Mode با نام MSEdgeRedirect به عنوان یک راهکار کاربردی معرفی شده است که به همه‌ی کاربران امکان حذف این مرورگر را می‌دهد.

برنامه MSEdgeRedirect اکنون به کاربر اجازه می‌دهد تا حتی در کشورهای خارج از اتحادیه‌ی اروپا، مرورگر Edge را از کامپیوتر خود حذف کند. در بخشی از توضیحات MSEdgeRedirect آمده است که حالت اول از دو حالت Europe Mode اضافه شده است. روش کنونی، منطقه‌ی رایانه‌ی شخصی را روی اتحادیه‌ی اروپا تنظیم می‌کند که باید یک راهکار دائمی باشد. این روش به کاربران امکان حذف اج را می‌دهد. روش دوم که بعداً اضافه خواهد شد، نیاز به دراختیار گرفتن مالکیت و اصلاح یکی از فایل‌های System32 دارد تا به سیستم‌عامل اعلام کند که کامپیوتر در ناحیه اتحادیه‌ی اروپا قرار دارد.

اگر اسم MSEdgeRedirect برایتان تازه باشد، باید ذکر کنیم که این ابزار زمانی معرفی شد که مایکروسافت EdgDeflector را برای تغییر مسیر پیوندهای وب به مرورگرهای دیگر مسدود کرد.

به‌روزرسانی جدید MSEdgeRedirect علاوه بر اینکه اجازه حذف مرورگر Edge را از ویندوز فراهم می‌کند، ویژگی‌ها و تغییرات دیگری را نیز دریافت کرده است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین تغییرات آن اشاره خواهیم کرد:

- رفع مشکل نصب‌کننده برای استفاده از حالت فعال

- رفع مشکل تنظیمات برای حالت فعال

- حل مشکل عدم کارکرد MSER برای برخی کاربرانی که اج را حذف کرده‌اند

- اضافه شدن حالت اروپا (Europe Mode)

- بهبود رابط‌ کاربری نصب‌کننده

- حذف فایل‌های باقی‌مانده

- حذف Darksky

- پشتیبانی از گوشه‌های گرد

- جست‌وجوی تصویر از صفحه‌ی اول

- رفع مشکل بسته‌ نشدن اج

- پشتیبانی از Weather.com

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: github.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر