ایلان ماسک: به هیچ‌کس توصیه نمی‌کنم رمزارز بخرد یا کل سرمایه‌اش را روی دوج‌کوین قمار کند

ghjngkuk.jpg

ایلان ماسک، که پشتیبان برجسته‌ای از دوج کوین است و حتی به مدت کوتاهی نماد توییتر خود را به نماد این رمزنگاری تغییر داد، حالا در یک رویداد بالاخره فراتر از لحظات شوخ‌طبعی خود رفته و به جدیت در مورد سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال صحبت کرده است.

مدیرعامل تسلا در کنفرانس وال استریت ژورنال به صورت مجازی حضور یافت و در مورد سرمایه‌گذاری در کریپتو گفت: "من به کسی توصیه نمی‌کنم که رمزنگاری را خریداری کند یا تمام سرمایه‌اش را بر روی دوج کوین بپیچد." این یکی از مواقع نادری است که ماسک از شخصیت معمول خود در شبکه‌های اجتماعی خارج شده و به صورت جدی به سرمایه‌گذاران در مورد ارزهای دیجیتال هشدار می‌دهد.

دوج کوین همچنان ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک است هرچند ایلان ماسک در همین کنفرانس اعلام کرد که دوج کوین همچنان ارز دیجیتال مورد علاقه او است؛ چون از همه بیشتر خنده‌دار است و البته یک سگ دارد. با این حال، او مجدداً تاکید کرد که علاقه شخصی‌اش به این ابزار نباید به عنوان عاملی برای تشویق کاربران به سرمایه‌گذاری در این پروژه در نظر گرفته شود.

GettyImages-1241226863-e1684877364854-1024x683.jpg.webp
-

رمزارز دوج کوین که به منظور شوخی در سال 2013 ایجاد شده بود، احتمالاً اولین رمزارز این دست بود. تاکنون طرفداران فراوانی را جذب کرده و ارزش بازاری بالای 10 میلیارد دلاری برای آن پیش‌بینی شده است. ایلان ماسک نیز یکی از حامیان این پروژه بوده و حتی خود را «پدر دوج» نامیده است، مانند آنچه در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live اظهار کرد.

مشتریان دوج کوین و سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها، همگی با انتظار توییت‌های ماسک درباره این رمزارز بودند، که هربار باعث تغییر قیمت این رمزارز می‌شد. این موضوع انقدر تشدید شد که تعدادی از سرمایه‌گذاران بازار از ماسک به اتهام کلاهبرداری از طریق تغییر قیمت دوج کوین شکایت کردند. با وجود این، ماسک همچنان حامی دوج است، اگرچه حالا اعلام می‌کند که توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این پروژه ندارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wsj

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر