یک زن بزودی جایگاه ایلان ماسک را در توییتر به عهده خواهد گرفت؛ شش هفته دیگر مدیرعامل جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

gfjgyjgyygk.JPG

ایلان ماسک، متعهد به وعده ای که سال گذشته در یک نظرسنجی عمومی اعلام کرده بود و قصد دارد از مقام مدیرعامل توییتر برکنار شود. ماسک در یک توییت جدید اعلام داشت که مدیرعامل جدید توییتر را معین کرده است و این شخص، که نامش در توییت ماسک ذکر نشده، در حدود شش هفته دیگر به کار خود خواهد پرداخت.

ماسک در توییت خود می‌نویسد: "به هیجان اعلام می‌کنم که یک مدیرعامل جدید برای توییتر پیدا کرده‌ام. وی (ضمیر فاعلی مونث) در 6 هفته آینده به کار خود ادامه خواهد داد! نقش من به عنوان مدیر اجرایی و مدیر فناوری ارشد، با نظارت بر محصول، نرم‌افزار و عملیات سیستم تغییر خواهد کرد."

اما مدیرعامل جدید توییتر چه کسی است؟

تنها چند ساعت پس از پیام ایلان ماسک، وال استریت ژورنال خبر داد که "لیندا یاکارینو"، مدیر تبلیغات NBCUniversal، در حال بحث و مذاکره برای پذیرش نقش مدیرعامل توییتر است. یاکارینو در این گزارش به عنوان یکی از "پشتیبانان صنعت" شناخته شده است که در توسعه روش‌های مؤثرتر برای تبلیغات تخصص دارد.

هرچند توییتر تا کنون به پیام‌هایی که از سوی انگجت و ورج در این زمینه ارسال شده، پاسخی نداده، اما گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که رابطه میان یاکارینو و ماسک دوستانه است.

Musk-Twitter.jpg.webp
-

این دو نفر اخیراً در یک رویداد تبلیغاتی صنعتی با هم شرکت کرده‌اند و در آنجا یاکارینو حمایت خود را از ماسک ابراز داشت. همچنین، NBCUniversal با توییتر نیز همکاری عمیقی دارد و به تازگی همکاری خود را با این شبکه اجتماعی برای میزبانی ویدیوهای المپیک 2024 تمدید کرده است.

همچنین، یاکارینو اخیراً در یکی از توییت‌های خود به ماسک، توییتر را به فکر بازگرداندن سرویس استریم ویدیویی Periscope دعوت کرده و آن را به عنوان "یک فکر برای همکاری جدید" مطرح کرده است.

به هر حال، هنوز معلوم نیست که بعد از تغییر نقش خود، ماسک چقدر کنترل بر تصمیمات این شبکه اجتماعی خواهد داشت. هرچند او پس از این تغییر دیگر نقش مدیرعامل توییتر را ایفا نخواهد کرد، اما به نظر می‌رسد همچنان نفوذ معنی‌داری بر فناوری این پلتفرم خواهد داشت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید. یک زن بزودی جایگاه ایلان ماسک را در توییتر به عهده خواهد گرفت؛ شش هفته دیگر مدیرعامل جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

منبع خبر: وال استریت ژورنال

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر