تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 به صورت رسمی منتشر شد

Untitled-1.jpg

در هفته پیش، رده‌بندی سنی این بازی برای کشور عربستان سعودی، سن 18 سال تعیین شد و حال بنیاد اطلاعات بازی‌های اروپا (PEGI) نیز سن مورد نیاز برای تجربه این بازی را 18 سال نامیده است که نشانه از تاریخ انتشار نزدیک این بازی دارد. دلیل این رده‌بندی سنی، خشونت و خریدهای درون برنامه‌ای نام گذاری شده است.

سازمان PEGI، علاوه بر سن مورد نیاز برای تجربه این بازی، زمان انتشار این عنوان را نیز مشخص کرده است. بر اساس این اطلاعات، فروش قسمت دوم بازی Dragon's Dogma از تاریخ 22 مارس 2024 (3 فروردین) شروع می‌شود و در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

dd2_PEGI-HD-1920x920.jpg
درجه سنی منتشر شده توسط PEGI برای بازی Dragon’s Dogma 2 -

صحت تاریخ انتشار این بازی به زودی مشخص می‌شود؛ به دلیل این‌که CAPCOM، یک شوکیس اختصاصی برای بازی Dragon's Dogma 2 در نظر گرفته است که در تاریخ 28 نوامبر (7 آذر) برگزار خواهد شد. در این شوکیس، کارگردان و تهیه‌کننده این بازی طی یک استریم زنده 15 دقیقه‌ای، اطلاعاتی در رابطه با گیم‌پلی و امکانات جدید این بازی صحبت می‌کنند. به احتمال بالا، زمان انتشار این بازی نیز در طی این مراسم به صورت رسمی اعلام می‌شود یا در صورت اعلام نشدن، در مراسم گیم اواردز 2023 که در تاریخ 16 آذر برگزار می‌شود از زمان انتشار این عنوان رونمایی می‌کنند.

براساس گفته‌های کارگردان بازی، این عنوان به لطف قدرت سخت‌افزاری نسل فعلی کنسول‌ها و موتور بازی‌سازی RE شرکت کپکام، این بازی به طور کامل دیدگاه اولیه و اصلی طراحانش را کامل کرده.

این بازی، یک اثر تک‌نفره در سبک اکشن RPG است که بازیکنان می‌توانند مسیر خود را انتخاب کنند. در این سفر با موجوداتی عجیب و بیگانه برخورد می‌کنید که باید از سر راه خود بردارید. تمام این موارد همراه با بالاترین گرافیک و اتصال بازی به هوش مصنوعی، در ایجاد یک دنیای فانتزی گرد هم آمده تا بهترین تجربه را به بازیکنان عرضه کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر