ایلان ماسک اعلام کرد توییت منتشر کنید و از بازدیدکنندگان پول دریافت کنید

elon.jpg

ایلان ماسک اعلام کرده که از این به بعد کاربران توییتر می‌توانند از طریق تولید محتوا در این شبکه اجتماعی، درآمد کسب کنند.

ایلان ماسک در آخرین تغییرات جدید و انقلابی خود در توییتر، اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از طریق این پلتفرم درآمد کسب کنند.

از زمان خرید توییتر توسط ماسک، این شبکه اجتماعی به دنبال مدیریت جدید هزینه‌های خود کاهش و کسب درآمد خود را بیشتر کرده است و تغییرات مهمی را به وجود آورده است. یکی از اقدامات اصلی ایلان ماسک، اخراج هزاران نفر از کارکنان توییتر و بازطراحی سرویس اشتراکی توییتر بلو بوده است.

تغییراتی در سیاست پرداخت برای دریافت تیک آبی در توییتر دیگر اتفاق جنجالی بود. این تغییرات شدیداً تا به امروز مورد انتقاد قرار گرفته است، با این حال ایلان ماسک به سرویس اشتراکی توییتر بلو به‌عنوان یکی از منابع اصلی درآمد این شبکه اجتماعی نگاه می‌کند.

elonmusk.jpg
-

به گزارش کوین‌تلگراف، توییتر اخیراً امکان کسب درآمد برای کاربران خود از طریق انتشار تمامی انواع پست‌ها در این شبکه‌ی اجتماعی، فراهم کرده است. برای کسب درآمد از این طریق، کاربران می‌توانند از یک قابلیت به نام Subscriptions استفاده کنند. با استفاده از Subscriptions می‌توانید ماهانه مبلغی از دنبال‌کنندگان خود دریافت کرده و محتوای اختصاصی برای آن‌ها ایجاد کنید.

تولیدکنندگان محتوا در توییتر می‌توانند تا کسب درآمدی به اندازه ۵۰٬۰۰۰ دلار، ۹۷ درصد از پول به‌دست‌آمده از این شبکه‌ی اجتماعی را به خود اختصاص دهند. پس از رسیدن به این میزان درآمد، سهم تولیدکنندگان محتوا به ۸۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. برای پرداخت به کاربران، توییتر با سرویس Stripe همکاری می‌کند.

پول کاربران فقط زمانی به آن‌ها پرداخت می‌شود که میزان درآمد به حداقل ۵۰ دلار برسد. حتی درصورت تعلیق‌شدن حساب کاربری، امکان بازگشت پول کاربران برای سرویس Subscriptions وجود ندارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cointelegraph

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر