از این‌ پس برای ارسال نامحدود پیام خصوصی در توییتر باید اشتراک بخرید

elonmusk.jpg

ایلان ماسک تغییراتی در توییتر اعمال کرده است به منظور مقابله با پیام‌های اسپم، که شامل محدودیت جدید در ارسال پیام‌های خصوصی است. برای ارسال پیام‌های خصوصی بیشتر، کاربران نیاز به اشتراک توییتر بلو دارند.

توییتر اقدام به محدود کردن تعداد پیام‌های خصوصی است که کاربران غیراشتراکی می‌توانند در طول هر روز ارسال کنند، به منظور کاهش اسپم. اکنون برای ارسال پیام‌های خصوصی بی‌نهایت، باید حتماً اشتراک توییتر بلو را خریداری کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که توییتر دقیقاً تعداد پیام‌های روزانه‌ای که کاربران در بخش دایرکت ارسال می‌کنند، محدود نکرده است، اما این تغییرات از روز گذشته اعمال شده‌اند و توسط تیم پشتیبانی وب‌سایت رسمی توییتر اعلام شده‌اند.

ایلان ماسک از زمان تصاحب رهبری توییتر، تلاش‌های بسیاری برای مقابله با محتوای اسپم در این شبکه‌ی اجتماعی انجام داده است.

پیش از تصاحب توییتر، ایلان ماسک اعلام کرده بود که اگر مدیران این پلتفرم اجتماعی درخواستش را قبول کنند، به شکست بات‌های اسپم در توییتر می‌پردازد یا تا زمانی که اسناد کافی درباره‌ی تعداد بات‌های اسپم توییتر در اختیار نگیرد، تصاحب توییتر را به‌حالت تعلیق درمی‌آورد. اما در نهایت، مجبور شد توییتر را به‌طور کامل تصاحب کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: THEVERGE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر