کارشناس معروف پس از یک ماه کار با ویژن پرو: هدست اپل را نمی‌خرم

vision pro.jpg

والا استرن، روزنامه‌نگار معروف وال استریت ژورنال، پس از یک ماه بررسی، به این نتیجه رسیده که قیمت اپل ویژن پرو غیرقابل توجیه است.

ایشان که از این کامپیوتر جدید اپل به مدت یک ماه استفاده کرده‌اند، اظهار کرده‌اند که هر روز کمتر از آن استفاده می‌کنند و تصمیم به خرید آن نخواهند گرفت.

والا استرن تأکید دارد که اگرچه این دستگاه دارای یک برنامه عالی برای تماشای فیلم است، اما قیمت آن که به ۳٬۵۰۰ دلار می‌رسد، قابل توجیه نیست. او در یک مصاحبه با CNBC اظهار کرده است: "من یک ماه است که از آن استفاده می‌کنم. در ابتدا زیاد از آن استفاده می‌کردم. هنوز هم از کار با آن لذت می‌برم؛ اما اخیراً کمتر از آن استفاده می‌کنم."

وی می‌خواست در هنگام کار از هدست واقعیت مجازی اپل به عنوان محیطی برای نوشتن استفاده کند؛ اما به جای آن، استفاده اش فقط به تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی محدود شده است. والا استرن تأکید دارد که استفاده در هنگام مسافرت هوایی، کاربرد اصلی این دستگاه است. حتی اگر بهترین یا بدترین صندلی در هواپیما را داشته باشید، استفاده از آن همچنان عالی است.

والا استرن متوجه شده است که این مشکل اصلی برای تمام هدست‌های واقعیت مجازی وجود دارد: "مالکان در ابتدا آن‌ها را هیجان‌انگیز می‌دانند؛ اما بعد از مدتی آن‌ها را کنار می‌گذارند." او فکر می‌کند که این موضوع احتمالاً در مورد اپل ویژن پرو هم صادق است.

والا استرن اعلام کرده است که ممکن است در نهایت یک هدست بخرد؛ چرا که ممکن است برای اهداف کاری نظیر بررسی برنامه‌ها و لوازم جانبی به آن نیاز داشته باشد. او گفت: "اگر من فقط یک مصرف‌کننده روزانه بودم، هدست را نمی‌خریدم."

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: CNBC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر