آپدیت One UI 6 برای گوشی اقتصادی گلکسی A14 5G منتشر شد

A34.jpg

گوشی گلکسی A14، یکی از محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ است که به تازگی آپدیت جدید One UI 6 را که بر پایه‌ی اندروید ۱۴ است، دریافت کرده است.

تیم به‌روزرسانی سامسونگ، در هفته‌ی گذشته، این آپدیت را برای ۱۲ گوشی مختلف این شرکت منتشر کرده است. حالا این شرکت فناوری بزرگ کره‌ای، One UI 6 بر پایه‌ی اندروید ۱۴ را برای گوشی اقتصادی گلکسی A14 عرضه کرده است.

آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A14 واقعاً شگفت‌انگیز است؛ زیرا سامسونگ معمولاً به این سرعت گوشی‌های اقتصادی خود را به‌روز نمی‌کند. این به این معناست که گوشی گلکسی A14 آپدیت One UI 6 را حتی سریع‌تر از مدل‌های برجسته‌ای مانند گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ دریافت کرده است.

galaxy-a14

در حال حاضر، به‌روزرسانی One UI 6 برای گوشی گلکسی A14 5G در دسترس قرار دارد و امیدواریم که مدل 4G نیز به زودی این آپدیت را دریافت کند. این آپدیت با شناسه A146BXXU2CWK9 منتشر شده و حجم آن تقریباً ۱٫۸ گیگابایت است. این آپدیت با ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی برای گوشی سامسونگ همراه است، اما همه‌ی امکانات مدل‌های میان‌رده و پرچمدار در آن مشمول نیست.

طبق گزارش سم‌موبایل، One UI 6 در حال حاضر برای گلکسی A14 5G در هند عرضه شده و احتمالاً در آینده نزدیک برای کاربران دیگر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت گلکسی A14 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت در برخی از فروشگاه‌ها حدود ۱۳۰ دلار است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SamMobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر