گلکسی A52 5G در راه است؛ بررسی مشخصات این گوشی

Galaxy-A52-5G.jpg

به زودی شاهد معرفی گلکسی A52 5G خواهیم بود که یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های 5G دنیا در نوع کانفیگ خود خواهد بود.

سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های سری A قصد داشت تا سهم مناسبی از بازار میانرده را بدست بیاورد و در این امر موفق هم بود. حالا به زودی قرار است که این کمپانی از گوشی گلکسی A52 5G رونمایی کند که مدتی است شایعات بسیاری درباره‌ آن مطرح می‌شود. بیش از هر چیزی، 5G بودن این گوشی اهمیت دارد زیرا کاربران زیادی هستند که به دلیل گران بودن گوشی‌های 5G پرچمدار، تصور می‌کنند نمی‌توانند از تکنولوژی 5G بهره ببرند. به هر ترتیب با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره‌ی این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

هرآنچه از گلکسی A52 5G انتظار داریم

همانطور که از تصاویر نسبت داده شده به این گوشی و همچنین مشخصات فاش شده از آن مشخص است، گلکسی A52 5G از نمایشگری 6.5 از نوع سوپر امولد با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بهره خواهد برد که در بالای نمایشگر شاهد حفره‌ی ریزی هستیم که جایگاه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. ضمناً حاشیه‌های این نمایشگر تا حد زیادی باریک است به نحوی که این گوشی دارای نسبت 84.9 درصدی نمایشگر به بدنه‌ی جلویی است.

انتظار داریم که این گوشی با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 750G و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 راهی بازار شود. همچنین دو کانفیگ مختلف از این گوشی، یکی با 6 گیگابایت رم و دیگری با 8 گیگابایت رم و هر دو مدل با 128 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه شود.

در پنل پشتی گلکسی A52 5G سامسونگ شاهد قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه خواهیم بود که شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی واید، یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید و دو لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج خواهیم بود که این دوربین قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را خواهد داشت.

متاسفانه هنوز در خصوص باتری این گوشی اطلاعاتی در دست نیست اما می‌دانیم که از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات گلکسی A5 5G.jpg
مشخصات احتمالی گلکسی A52 5G -

شما چه انتظاری از گلکسی A52 5G دارید؟

اخبار مرتبط:

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر