رندرها و مشخصات فنی گلکسی A54 منتشر شد

samA52.jpg

همین چند هفته پیش بود که سامسونگ از گلکسی A53 رونمایی کرد، اما اکنون اخبار و تصاویری منتشر می‌شور و خبر از طراحی گلکسی A54 می‌دهد. بر اساس این طرح مفهومی به نظر می‌رسد که قرار نیست شاهد اعمال تغییرات چشمگیری در ظاهر این دستگاه باشیم.

وبسایت LetsGoDigital که همیشه اخبار و رندرهای دستگاه‌های مختلفی را منتشر می‌کند اینبار خیلی زود به سراغ نسل بعدی میان‌رده سامسونگ رفته و طراحی ظاهری احتمالی این نسل از گوشی‌ها را منتشر کرده است. بر اساس این تصویر، با نمایشگری مواجه خواهیم بود که در اطراف آن حاشیه‌های بسیار نازکی به چشم می‌خورد. در بالا و مرکز این نمایشگر حفره‌ای قرار دارد که دوربین سلفی در آن جا خوش کرده است و شیشه لبه‌های قاب جلویی به میزان کمی انحنا دارد.

در پنل پشتی این دستگاه تفاوت زیادی شاهد نیستیم و همان ماژول دوربین مستطیل شکل دیده می‌شود که با چینش دوربین بدون تغییر خواهد بود. چهار سنسور در کنار فلش LED به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد که بیرون زدگی دوربین‌ها بیشتر از نسل‌های قبلی باشد.

galaxy-a54-5g-concept-1.jpg
-

مشخصات احتمالی گلکسی A54 سامسونگ

این وب‌سایت علاوه بر تصاویر و رندرها، مشخصات فنی این دستگاه را به اشتراک گذاشته که البته این مورد را نباید فراموش کرد که تا زمان رونمایی زمان زیادی باقی مانده است و ممکن است تا آن زمان مشخصات فنی این دستگاه تغییر کند. براساس انتظارات این میان‌رده جذاب با مایشگر 6.5 اینچی یا کوچک‌تر Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی از راه خواهد رسید.

دوربین اصلی میان رده سامسونگ از سنسورهای 65، 12 و دو گزینه 5 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. همچنین برای سلفی گرفتن با این گوشی می‌توانید از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن استفاده کنید.

این گوشی در دو نسخه با 6 یا 8 گیگابایت رم به همراه 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان خواهد رسید. گفته می‌شود که قابلیت ارتقاء میزان حافظه با استفاده از اسلات microSD نیز همچنان در این دستگاه فراهم خواهد بود.

دور از ذهن نیست که سامسونگ از جدیدترین نسل رابط‌کاربری خود در گلکسی A54 5G استفاده کند و احتمالا به باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: game-news24

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر