اولین ویدیو از گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد

galaxy-note-20-ultra-note-10-plus

گلکسی نوت 20، پرچمدار بعدی سامسونگ از خانواده نوت 20، حالا به صورت واقعی در دست یک یوتیوبر به نمایش گذاشته شده که ویژگی‌هایی درباره آن را فاش می‌کند.

گلکسی نوت 20 اولترا، پرچمدار قدرتمند و زیبای 2020 سامسونگ خواهد بود که این روزها بازار شایعه حول آن داغ است. کانال یوتیوب Jimmy is Pro یکی از همین منابعی است که اطلاعات زیادی را درباره این گوشی فاش کرده است.

حالا در همین کانال یوتیوب، ویدیویی از گلکسی نوت 20 اولترا به اشتراک گذاشته شده است که تمرکز آن روی به نمایش گذاشتن قلم Spen و تغییر در جایگاه آن در گوشی است. درواقع در گلکسی نوت 10 قلم Spen و اسپیکر، هر دو در سمت راست در قسمت پایین گوشی قرار داشتند اما در گلکسی نوت 20، هر دوی این موارد تغییر جایگاه داده و به سمت چپ منتقل شده‌اند.

ضمنا همانطور که در ویدیو می‌بینید، دوربین اصلی برخلاف گذشته در پنلی برجسته جای گرفته است و این طور به نظر می‌رسد که این برجستگی بیشتر از چیزی است که در گلکسی اس 20 اولترا شاهد بودیم.

نکته‌ی دیگری که در این ویدیو درباره گلکسی نوت 20 اولترا متوجه می‌شویم، به کارگیری نسخه 2.5 واسط کاربری One UI روی آن است.

سامسونگ روز گذشته رسما اعلام کرد که گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا طی رویداد آنپکد 2020 که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، رونمایی خواهند شد. تاریخ برگزاری این رویداد هم 5 آگوست یعنی 15 مرداد ماه خواهد بود.

اخبار مرتبط:

ویدیو معرفی و بررسی گلکسی اس 20 اولترا؛ قوی‌ترین پرچمدار 2020 سامسونگ

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حمیدرضا

جمعه, 20 تیر 1399

سلام ممنون به نظر میاد قسمت دوربینش خیلی زشت شده که احتمالا به خاطر سنسور بزرگتر هست

پاسخ

ثبت نظر