سامسونگ رسما تاریخ رویداد رونمایی از گلکسی نوت 20 را اعلام کرد

رویداد آنپکد 2020 سامسونگ.jpg

بالاخره انتظارها به پایان رسید و سامسونگ رسما تاریخ برگزاری رویداد آنپکد 2020 که جایگاه معرفی خانواده گلکسی نوت 20 است را اعلام کرد.

گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا دو گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ خواهند بود که این روزها اخبار و شایعات زیادی درباره آن‌ها می‌شنویم. حالا سامسونگ تاریخ برگزاری رویداد آنپکد 2020 خود که مکان معرفی گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا است را رسما اعلام کرده است.

درواقع ساموسنگ با انتشار تیزر کوتاه تبلیغاتی، زمان رویداد مجازی آنپکد خود را 5 آگوست یعنی 15 مردادماه اعلام کرده است. از این ویدیو چیز خاصی را نمی‌توانیم متوجه بشویم زیرا تنها یک قطره برنزی رنگ پرتاب شده و پخش می‌شود. تنها چیزی که به ذهنمان می‌رسد، عکسی است که چندی پیش توسط خود سامسونگ از گوشی گلکسی نوت 20 اولترا فاش شده بود. درواقع این تصویر فاش شده، رنگ برنزی گلکسی نوت 20 اولترا را به نمایش می‌گذاشت. به هر ترتیب برای دیدن رویداد مجازی آنپکد 2020 سامسونگ، باید تا 15 مردادماه منتظر بمانیم.

علاوه بر گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا، احتمالا در این رویداد شاهد معرفی نسخه جدیدی از گوشی تاشو گلکسی فولد خواهیم بود. بعلاوه نسخه 5G گوشی منحصر به فرد گلکسی زد فلیپ، جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ که هم اکنون در بازار موجود است هم در این رویداد معرفی خواهد شد.

خرید گوشی گلکسی زد فلیپ

اخبار مرتبط:

تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا با رنگ برنزی توسط خود سامسونگ لو رفت

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: samsung


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر