تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا با رنگ برنزی توسط خود سامسونگ لو رفت

Galaxy note 20 ultra

سامسونگ حدود 1 ماه قبل از برگزاری رویداد معرفی گلکسی نوت 20 اولترا، این کمپانی در وب سایت خود، به صورت سهوی تصویری از این گوشی را در یک رنگ جذاب برنزی به نمایش گذاشته است که علاوه بر رنگ، ویژگی‌های دیگری از این گوشی را مطرح می‌کند.

سامسونگ این روزها در تدارک مراسم رونمایی از پرچمداران 2020 خود از سری نوت است اما امروز دیگر پای شایعات در میان نیست؛ بلکه به صورت تصادفی سامسونگ تصویری از گلکسی نوت 20 اولترا را فاش کرده است که رنگ جذابی از این گوشی را به نمایش می‌گذارد. درواقع برای اولین بار یک یوتیوبر روسی به نام Techno Harry متوجه شد که یک تصویر از گلکسی نوت 20 اولترا در وب سایت اکراینی سامسونگ، سهوا لو رفته است. جالب اینجاست که این تصویر در پایین صفحه‌ی مربوط به گلکسی نوت 8 قرار گرفته بوده است و روی آن نوشته شده بود: نسل آینده سامسونگ را کشف کن. سپس با کلیک روی آن، کاربر به صفحه‌ی مربوط به گلکسی نوت 10 هدایت می‌شده است.

به هر ترتیب این تصویر فاش شده، گلکسی نوت 20 اولترا را در رنگی برنزی با نام Mystic Bronze به نمایش می‌گذارد و به صورت واضح دوربین سه گانه آن را به رخ می‌کشد. رنگ این گوشی ما را به یاد رنگ مسی یا همان Metallic Copper از گلکسی نوت 9 می‌اندازد.

گلکسی نوت 20 اولترا برنزی
تصاویر فاش شده از گلکسی نوت 20 اولترا در رنگ برنزی -

همانطور که در تصویر می‌بینید دوربین سه گانه در پنل پشتی، در یک قاب مستطیلی قرار گرفته است که سه دوربین در سمت چپ این پنل و فلش LED در سمت راست آن جا گرفته است. جالب اینجاست که هر یک از لنزهای دوربین، حاشیه‌های مجزایی به رنگ برنزی دارد. اما شاید رنگ‌ واقعی این گوشی به همین زیبایی که در تصویر دیده می‌شود نباشد. پس منتظر محصول اصلی این کمپانی هستیم.

ظاهر قلم اس پن اما تغییر چندانی نکرده است. ضمنا به نظر می‌رسد که دکمه پاور و کم و زیاد صدا هم در سمت راست گوشی قرار گرفته باشد. این مورد احتمالا برای کاربران رضایت‌بخش‌تر باشد زیرا کاربران زیادی با قرار گیری این دکمه‌ها در سمت چپ گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس موافق نبودند.

به هر ترتیب برنامه ریزی سامسونگ این است که در رویدادی آنلاین، از گوشی‌های گلکسی نوت 20 خود رونمایی کند. علاوه بر خانواده گلکسی نوت 20، سامسونگ قصد دارد در این رویداد گوشی‌های گلکسی Z Flip 5G، گلکسی فولد و گلکسی تب S7 را رونمایی کند.

اخبار مرتبط:

ویدیویی از تمامی زوایای گلکسی واچ 3 منتشر شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر