تاریخ رونمایی از خانواده گلکسی S21 رسماً اعلام شد

Samsung-Galaxy-S21.jpg

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره سامسونگ به صورت رسمی تاریخ رونمایی از پرچمداران 2021 خود از سری S21 را منتشر کرد.

مدت‌های طولانی است که شایعات بسیاری درباره‌ی پرچمداران 2021 سامسونگ از سری s21 به گوش می‌رسد و در حال حاضر تقریباً همه‌ی مشخصات این گوشی‌ها را می‌شناسیم. امروز هم به صورت رسمی، تاریخ معرفی این خانواده مشخص شده است.

درواقع بنا به پوستری که شب گذشته توسط سامسونگ منتشر شد، اولین رویداد Galaxy Unpacked 2021 هفته آینده، در تاریخ 14 ژانویه یعنی 25 درماه، برگزار خواهد شد. در این پوستر از شعار Welcome to the Everyday Epic استفاده شده است.

همانطور که می‌دانید، خانواده‌ی گلکسی S21 در آمریکای شمالی با پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 راهی بازار خواهد شد. این در حالی است که در اروپا و هند، سه عضو این خانواده، به پردازنده‌ی اگزینوس 2100 مجهز خواهند شد. البته به نظر می‌رسد که این بار سامسونگ در طراحی پردازنده‌ی اختصاصی خود، سنگ تمام گذاشته است، به طوری که نه تنها فاصله خود با اسنپدراگون 888 را از بین برده است، بلکه نسبت به آن عملکرد بهتری هم داشته است. ضمناً هر سه گوشی‌های گلکسی S21،S2 پلاس و S21 اولترا به آخرین نسخه از واسط کاربری One Ui مبتنی بر اندروید 11 مجهز خواهند شد.

پیشنهاد فیسیت : عمر باتری گلکسی S21 با اگزینوس 2100 بیشتر از اسنپدراگون 888 خواهد بود

پوستر منتشر شده برای مراسم رونمایی از خانواده گلکسی S21.jpg
پوستر منتشر شده برای مراسم رونمایی از خانواده گلکسی S21 -

از طرفی انتظار داریم که در کنار سه گوشی گلکسی S21، شاهد معرفی مدل جدیدی از هدست وایرلس سامسونگ باشیم که احتمالاً گلکسی بادز پرو نام خواهد داشت. به واسطه‌ی شایعات مختلف، در ماه دسامبر مشخص شده که این هدفون بی سیم جدید سامسونگ، عملاً دومین هدفون بی سیم سامسونک است که از Active Noise Cancellation بهره می‌برد. ضمناً گفته می‌شود که بر خلاف گلکسی بادز لایو که سال گذشته شاهد رونمایی از آن بودیم، گلکسی بادز پرو همراه با سرگوشی‌های سیلیکونی، معرفی و راهی بازار خواهد شد.

گذشته از سه گوشی سری S21 و گلکسی بادز پرو، احتمالا سامسونگ از یک بلوتوث ترکر با نام Galaxy Smart Tag و همچنین یک رنگ جدید از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی خواهد کرد.

حتی ممکن است در این رویداد شاهد معرفی سخت افزار یا نرم افزارهایی هم باشیم و امیدواریم که حداقل یک تیزر کوتاه از گوشی‌ تاشو بعدی سامسونگ را ببینیم اما این احتمال ضعیف است زیرا ممکن است سامسونگ بخواهد همه‌ی اطلاعات این گوشی را در حاله‌ای از ابهام نگه داشته و همه چیز را به مراسم رونمایی از آن موکول کند.

به هر ترتیب تنها حدود 1 هفته تا مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی‌های 2021 سامسونگ باقی مانده است.

اخبار مرتبط:

تمامی مشخصات خانواده گلکسی S21 فاش شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: xda-developers


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر