برخی اطلاعات درباره‌ی گلکسی واچ 4 سامسونگ فاش شد

گلکسی واچ 4.jpg

گلکسی واچ 3، آخرین ساعت هوشمند سامسونگ است که محبوبیت زیادی دربین کاربران دارد اما حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ در تدارک طراحی و عرضه‌ی نسل جدید این ساعت با نام گلکسی واچ 4 است.

گجت‌های سلامتی محور مانند ساعت‌های هوشمند، چند سالی است که بین کاربران در سراسر دنیا محبوبیت ویژه‌ای بدست آورده‌اند. سامسونگ هم یکی از کمپانی‌هایی است که محصولات فوق‌العاده محبوبی در این زمینه دارد. به عنوان آخرین ساعت هوشمند این کمپانی باید به گلکسی واچ 3 اشاره کنیم که به شدت مورد پسند کاربران قرار گرفته بود. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ آخرین مراحل تولید و تولید نسل بعدی این ساعت هوشمند، یعنی گلکسی واچ 4 را طی می‌کند و به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

درواقع حالا گزارشات و افشاهای اطلاعاتی نشان می‌دهد که سامسونگ در سه ماهه‌ی دوم سال 2021 از ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 رونمایی خواهد کرد. البته هنوز به صورت دقیق تاریخ این رونمایی مشخص نشده است. همچنین به نظر می‌رسد که علاوه بر گلکسی واچ 4، شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی اکتیو این ساعت هوشمند با نام گلکسی واچ 4 اکتیو هم باشیم. البته هنوز درباره‌ی زمان عرضه‌ی نسخه‌ی اکتیو این ساعت هوشمند اطلاعاتی در دست نیست.

مشخصات گلکسی واچ 4 سامسونگ هنوز تعیین نشده است اما انتظار داریم که این ساعت هوشمند مانند مدل‌های قبلی خود، در دو اندازه و حداقل در مدلی با LTE طراحی و راهی بازار شود. احتمالاً سامسونگ از همان طراحی دایره‌ای نمایشگر، برای این ساعت بهره ببرد و به کارگیری ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مانند سنسور سنجش ضربان قلب، GPS، نمایشگر لمسی و... هم اصلاً دور از انتظار نیست.

در خصوص سیستم عامل این ساعت هوشمند هم ادعاهایی شده است. درواقع برخی معتقدند که به جای استفاده از سیستم عامل تایزن، سامسونگ در این ساعت‌های هوشمند جدیدش از سیستم عامل Wear OS گوگل بهره خواهد برد. برخی دیگر اما معتقدند که این سیستم عامل را در نسل‌های بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ شاهد خواهیم بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizchina


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر