وقتی گیم‌نت‌ها به فارم ماینینگ تبدیل می‌شوند

تبدیل گیم نت‌ها به فارم استخراج ارز دیجیتال.jpg

در شرایط همه گیری کرونا و رشد بی‌نظیر ارزهای دیجیتال، بسیاری از گیم نت‌ها که کار اصلی‌شان عملاً تعطیل شده است، به استخراج ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند و به فارم ماینینگ تبدیل شده‌اند.

همانطور که می‌دانید ارزهای دیجیتال حالا به طلایی‌ترین نقطه خود رسیده‌اند و در اوج قله هستند. اگرچه سال‌هاست که افراد زیادی به سراغ ماینینگ و استخراج رمزارزها رفته‌اند اما همه گیری کرونا و تعطیل شدن برخی مشاغل، آن‌ها را به سمت ماینینگ برده است.

یکی از کسب و کارهایی که به واسطه‌ی کرونا آسیب دیدند و دیگر مخاطبی نداشتند، کافی‌ نت‌ها و گیم‌ نت‌ها بودند. همانطور که می‌دانید برای داشتن یک گیم عالی، یکی از اصلی‌ترین نیازها، داشتن سیستم و کارت گرافیک قدرتمند است، دقیقاً همان چیزی که برای استخراج رمزارزها هم نیاز است. از این رو تغییر کاربری یک گیم نت به یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال، اصلاً سخت نبوده است.

جالب است اشاره کنیم که گزارش‌ها حاکی از آن است که در آسیا، حالا بسیاری از کافی نت‌ها و گیم نت‌ها به فارم استخراج ارز تبدیل شده است که برخی به ماین کردن بیت کوین و برخی دیگر به استخراج اتریوم روی آورده‌اند. البته درآمد حاصل از ماینینگ این گیم نت‌ها، به مراتب بیشتر از قبل هم شده است.

حالا اما با کمبود کارت گرافیک در سراسر دنیا مواجه هستیم که اصلی‌ترین دلیل آن هم احتمالاً فعالیت ماینرها و حتی خرید کارت گرافیک بیشتر از نیاز کنونی آن‌هاست.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: digitaltrends


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر