سری بازی GEARS OF WAR بازسازی می‌شود؟

gears-collection.jpg

فرنچایز GEARS OF WAR، یکی از معروفترین سری بازی‌های شوتر سوم شخص است که طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد. طی روزهای گذشته، به صورت غیررسمی اعلام شد که نسخه بازسازی عنوان‌های کلاسیک Gears of War، به صورت یک مجموعه و با استفاده از موتور Unreal Engine 5 در دست ساخت قرار دارد.

به تازگی در یک قسمت از پادکست بی‌پایان (The Infinite Podcast)، بیان شده که بازسازی مجموعه Gears توسط تیم توسعه‌دهنده بازی، یعنی The Coalition، ساخته شده و در مرحله تست داخلی قرار دارد. این تیم از سال 2015 با انتشار نسخه Ultimate Edition از اولین نسخه بازی Gears of War، به ساخت بازی‌های Gears of War مشغول بوده است.

داستان بازی در رابطه با شخصیت مارکوس فنیکس، یک سرباز کهنه‌کار است که وظیفه رهبری گروهی برای جلوگیری از نابودی انسان‌ها به دست موجودات فرازمینی و نجات بشریت را بر عهده دارد. دو دنباله به نام‌های چرخ‌دنده‌های جنگ ۲ در سال ۲۰۰۸ و چرخ‌دنده‌های جنگ ۳ در سال ۲۰۱۱ نیز عرضه شده‌اند که همچنان به دنبال درگیری مداوم فنیکس و بشریت با موجودات فضایی می‌پردازد. همچنین در سال ۲۰۱۳، نسخه‌ای با عنوان Gears of War: Judgment منتشر شده است که پیش‌درآمدی بر قسمت نخست این سری به‌شمار می‌رفت. داستان قسمت چهارم بازی چرخ‌دنده‌های جنگ ۴، ۲۵ سال پس از چرخ‌دنده‌های جنگ ۳ دنبال می‌شود و شخصیت اصلی آن «جِی‌دی»، پسر فنیکس است.

ranking-Gears-games.jpg
-

گفته شده است که بازسازی مجموعه Gears، همانند کالکشن مجموعه Master Chief Collection خواهد بود؛ یعنی تمام بازی‌های کلاسیک این سری را گردآوری کرده و آن‌ها را ریمستر می‌کند و حتی ممکن است که بعضی از نسخه‌ها، از پایه شروع به ساخت شود. اطلاعات زیادی درباره این مجموعه وجود ندارد اما به نظر می‌رسد که بازی‌های موجود در این سری شامل نسخه Ultimate Edition ،Gears 4 ،Gears 3 ،Gears 2 و Judgment باشد.

همچنین گفته شده که تیم توسعه‌دهنده The Coalition، علاوه بر توسعه Gears of War، در حال کار بر روی یک IP کاملاً جدید نیز هست.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان احتمالی انتشار مجموعه Gears در دسترس نیست اما اگر در حال حاضر در دوره تست قرار گرفته باشد، و عملکرد تست‌های بازی به خوبی پیش بروند، ممکن است در چند ماه آینده منتشر شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر