Gionee 13 Pro با سیستم عامل هارمونی و طراحی کاملا شبیه به آیفون 13 معرفی شد

Untitled-1.jpg

چینی در دنیا به دلیل کپی‌های دقیق خود شناخته شده هستند، امروز با رونمایی از یک گوشی هوشمند عجیب و غریب به نام Gionee G13 پرو روبه رو بودیم. طراحی این گوشی هوشمند چینی یاداور طراحی آیفون ۱۳ است و در نمایشگر LCD این گوشی شاهد حضور حفره‌ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی هستیم. این گوشی دارای یک دوربین دوگانه است که به صورت مورب قرار گرفته است.

به نکته‌ای که باید توجه داشت طراحی بسیار دقیق و شبیه به آیفون 13 است که با سیستم‌عامل هارمونی ارائه خواهد شد و اولین گوشی غیر هواوی به شمار می‌آید که از این سیستم عامل با دسترسی کامل به HMS (خدمات موبایل هواوی) بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند با یک نمایشگر 6.26 اینچی FHD+ LCD با نسبت تصویر ۱۹:۹ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ارائه خواهد شد که درون بریدگی نمایشگر قرار گرفته و کاربران می‌توانند از آن برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنند. این گوشی هوشمند از چیپست Unisoc T310 با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

IMG_29012022_150159_822_x_522_pixel.jpg
-

سیستم دوربین دوگانه‌ی این گوشی نیز بسیار شبیه به آیفون ۱۳ است و یک از لنز ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی، فلاش LED و میکروفون تشکیل شده است. منبع انرژی Gionee G13 پرو را یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌کند که از طریق USB-C شارژ می‌شود. همچنین باید خاطر نشان کنیم که این گوشی هوشمند چینی به لبه‌های صاف مجهز شده و روی لبه سمت راست آن دکمه تنظیم صدا و کلید پاور قرمز رنگ دیده می‌شود.

IMG_29012022_150209_822_x_522_pixel.jpg
-

گوشی هوشمند Gionee 13 پرو در چهار رنگ آبی، طلایی، بنفش و مشکی عرضه می‌شود. قیمت مدل پایه‌ی ۴/۳۲ گیگابایتی آن از ۵۲۹ یوان (۸۳ دلار) شروع می‌شود در حالی که نسخه‌ی ۴/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۶۹۹ یوان (۱۱۰ دلار) به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که این گوشی‌های هوشمند تنها در چین در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر