پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید با یک ابزار جادویی به‌روزرسانی می‌شود

samsung chat.JPG

ویژگی Magic Compose در برنامه‌ی پیام‌رسان گوگل با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، پاسخ‌دادن به پیام‌ها را ساده‌تر کرده است.

این ویژگی پس از معرفی ابتدایی در ماه خرداد و در ایالات متحده، اکنون به دسترسی کاربران برخی از سایر کشورها نیز قرار گرفته است.

وقتی کاربر روی آیکون Magic Compose در فیلد نوشتن پیام ضربه بزند، این ویژگی به صورت خودکار تا ۲۰ پیام پیشین، ایموجی‌ها، واکنش‌ها و آدرس‌های اینترنتی را برای ایجاد پاسخ مرتبط به سرور‌های گوگل ارسال می‌کند.

google-messages-compose-redesign

گوگل ادعا می‌کند که پیام‌های دارای پیوست، پیام‌های صوتی و تصاویر به سرور‌های گوگل ارسال نمی‌شوند و تمامی پیام‌ها از سرورها حذف می‌شوند تا به آموزش مدل‌های یادگیری ماشینی کمک کند.

google-messages-compose-old

پس از ارسال به سرور‌ها، Magic Compose فهرستی از پیشنهاد‌ها را برای کاربران نمایش می‌دهد تا هرکدام را در فیلد پیام قرار دهند. این ویژگی همچنین می‌تواند متن نوشته‌شده توسط کاربر را به یکی از هفت سبک ترکیبی مانند Remix، Excited، Chill، Shakespeare، Lyrical و... بازنویسی کند.

google-messages-page-redesign

در نخستین فاز، Magic Compose فقط بر روی گوشی‌های اندروید با سیم‌کارت ایالات متحده در دسترس بود، اما در حال حاضر، کاربران از کشورهای دیگر نیز می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

برای دسترسی به Magic Compose، کاربران باید در فهرست بتای برنامه‌های Messages و Carrier Services گوگل در پلی استور ثبت‌نام کنند و باید سنشان بالای ۱۸ سال باشد و وارد اکانت گوگل شوند. اعضای سرویس Google One نیز اولویت دسترسی به این ویژگی را دارند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5google

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر